American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. Steven91

Steven91 Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb dat ook wel eens gehad. Kon toen niet met AMEX betalen en werd er voorgesteld om het gewoon via de bank te betalen (die ik ook gekoppeld heb via PayPal). Een dag later was het opgelost

2. jvz

jvz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ik probeer in te loggen bij Amex Travel, maar krijg een foutmelding 'forbidden', terwijl ik wel gewoon in mijn financiele kaartomgeving kan. Hebben meer mensen hier last (van gehad)? Zonde dat bellen voor travel services tegenwoordig niet meer kan als platinum kaarthouder. Eerste keer dat het problemen oplevert..

3. hollandje

hollandje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Dat is de verkoper, heb het tot op heden bij 2 bedrijven gehad (wise en een andere) die amex niet via PayPal accepteren

4. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Je kunt nog altijd Travel Service bellen. Kunt ook telefonisch boeken.

5. thehyrax

thehyrax Newbie

Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    AmEx heeft doodleuk de Platinum kaart van mijn zusje opgezegd. "Je had niet gereageerd op aanvullende identificatievragen"; nooit gehad. Geen post, geen e-mail, niks.

90K punten weg en er is gewoon niet doorheen te komen. De ene na de andere die niet weet hoe het werkt aan de telefoon... Op een gegeven moment het antwoord "ja alleen op maandag is de afdeling er die hierover gaat" - what?

coenvh vindt dit leuk.
  6. budjepaul

budjepaul Blue Tier

Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Wie weet met welke datum gerekend wordt om in aanmerking te komen voor een verlengingsaanbod? Is dat 1 jaar gerekend vanaf de start van het lidmaatschap, of vanaf de laatste upgrade?

7. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    Als ze je telefonisch van het kastje naar de muur sturen kun je het best je verhaal in een brief zetten en opsturen.

8. domipost

domipost Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Beetje late reactie, excuus..

Ik kan helaas geen links posten, maar die kun je vinden als je op algemene voorwaarden klikt bij de 'introduceer' button. Daar staat een tabel met de acties per kaart en hoeveel jij er als referral voor krijgt.

9. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    De 11e uit eten geweest en de 15e het diningcredit bijgeschreven gekregen.

Amsterdam, Ruut, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. StanH

StanH Newbie

Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    3
    Hoi Allemaal,

Hoe boeken jullie je award tickets met Amex Membership Rewards points?
    Ik heb points.me en awardhacker uitgeprobeerd, maar die geven meer mogelijkheden dan met een Nederlandse Amex mogelijk is. (In the US is Amex MR aan meer FQFprogramma's gelinkt).
    Ik heb nu zo'n 450.000 MR en wil graag zo goedkoop mogelijk Business Class naar Azië (goedkoper dan Singapore 110K enkele reis) of Zuid Amerika (bijna geen mogelijkheden ontdekt).

Benieuwd naar jullie awardhacks met Amex punten!

Bedankt.

noppie vindt dit leuk.
  11. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Wij gaan de 23e uit eten in de VS in een restaurant van de lijst. Ben benieuwd.

12. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Ben 3 dagen terug uit eten geweest in New York, ik zal laten weten hoe snel ik mn centen terug krijg vab Amex ;)

13. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Recent bij Phoenix in Düsseldorf gegeten. €150 dining voordeel had ik na 3 dagen binnen. Restaurant is een aanrader. 1 Michelin *

14. Amsterdam

Amsterdam Blue Tier

Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Je kan een keer per jaar een verlengingsaanbod krijgen. Omdat ze inmiddels de aanbieding baseren op je uitgavenkan je kijken in welke maand (een jaar teruggerekend) je op het hoogste bedrag zit en dan bellen.

budjepaul vindt dit leuk.
  15. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb op 13 september gegeten bij Bowery Meat Company (aanrader voor iedereen die nog iets zoekt in Manhattan) in NYC. 4 dagen later al mijn 150 tegoed van AMEX terug. Erg snel gegaan dus

16. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Had ik ook overwogen, maar de vrouw wou Italiaans.. ;)

Mijn 150 euro credit is inmiddels ook vergoed zie ik.

Bjorn vindt dit leuk.
  17. hollandje

hollandje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Deze week ga ik zelf maar eens bij Catch by Simonis eten. Voor die prijzen daar kan je met z'n tweetjes 2x genieten van de €150,- ;)

Ook aan het einde van dit jaar het buitenlandse credit gebruiken in Thailand. Iemand hier bekend met een restaurant daar van de lijst? :)

18. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    24 Augustus bij George WPA gegeten, 27 Augustus terug gecrediteerd. Helemaal su-per.

19. Nelfrikandel

Nelfrikandel Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb zojuist AMEX gebeld voor het retentiegesprek van mijn reguliere platinum, waarbij mij werd verteld dat sinds maart er onder geen beding meer korting wordt gegeven op de jaarbijdrage. In het verleden hielp het nog wel eens later terug te bellen met een andere medewerker, maar deze medewerker bracht het vrij feitelijk.

Heeft hier iemand na die tijd nog een mooi aanbod weten te krijgen? 50.000 punten en dubbele spend was nu het aanbod.

ThimoM vindt dit leuk.
  20. flytheworld

flytheworld Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ja, afgelopen juni 350€ credit + 3 maanden 2.5 punten voor m’n reguliere platinum kaart. Maar lees wel meer berichten dat ze dat niet meer doen.

lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina