Hoe heb je gebeld? Via het toll-free nummer op Skype? Er stond wel expliciet bij dat je geen elite-status mag hebben binnen AA om in aanmerking te komen voor de challenge, daar voldoe ik in ieder geval aan. Dan maar een babbeltje houden dat ik in de toekomst van plan ben om veel met AA/OW te gaan vliegen. (Waar in principe niets van gelogen is)
Nee ik heb de corporate travel desk (oid) aan de tel gehad. Direct nummer naar de afdeling waar de US departement van mijn werk naar toe belt. Leek mij een mooiere ingang.
Net met AA gesproken (Amerikaans callcenter) je moet hem inderdaad uiterlijk op 23 september laten ingaan. Voor mij geen probleem aangezien ik volgende maand ga vliegen. Prijs is USD 200 (dacht dat het USD 240 was) en status is geldig tot eind februari 2017. Als alles goed gaat als platinum naar Hawai
Ik ben ook maar even in mijn mailbox gaan kijken en ja hoor! Helaas wel een dag te laat, ik heb vanmorgen mijn komende US trip met skyteam geboekt, was zeker 10K in miles geweest
V klasse bij AA verdient 1 EQP voor degenen die goedkoop willen vliegen. Hiermee heb ik mijn plat challenge gehaald.
Morgen maar eens puzzelen... Eerste stap is de hnl run in nov. Met beetje geluk exec plat in maart tijdens de 2e hawaii vakantie mooi die upgrades gebruiken
Wat ik nu niet helemaal begrijp is de tijdstestrictie. Moet je boeken én vliegen tussen nu en 23 december, of alleen boeken? En hoe zit het met de restrictie dat er minimaal 4 segmenten met AA gevlogen moeten worden (dat is toch zo bij "normaal" elite status behalen?).
H, K, M, L, W, V op AA verdienen 1 EQP K, L, M, V op BA verdienen 1 EQP Allebei in het geval van American Airlines. Dus kunnen jullie aan de slag met ITA