Advies voor segment run

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door alloy, 3 sep 2015.

  1. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik zat dat net ook al te denken, maar volgensmij heeft @alloy er al eentje, aan z'n eerdere post te lezen:)
     
  2. morra

    morra Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Volgende week na meer dan een jaar weer met Alitalia vliegen, verheugde me eigenlijk al op die rozemarijn snacks :(
     
  3. Maan

    Maan Guest

    Dat gehengel om nieuwe CC members te rekruteren is ook om moe van te worden -.-
     
    Flying doc en FB020 vinden dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    daar irriteer ik mij ook al een tijdje aan.
     
  5. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ja hier nog iemand! Heel suf elke keer die posts met "stuur me een pm voor de link" of zie mn handtekening..
     
  6. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik zie het meer als iets moois waarbij beide kanten er wat aan over houden:) Het is en blijft een forum en het zal daarom niet altijd naar jullie zin gaan, deal with it.
    Ennuh, mochten jullie ooit om een AMEX zitten te springen, ... :D (Haha)
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Je ziet nu dat mensen het elkaar niet kunnen om voor eigen succes te gaan. fucking vermoeiend dus.
     
  8. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wellicht is het een idee om al die referrals slechts op een specifiek topic toe te laten en zo vervuiling van een treat tegen gaan/irritatie besparen?
     
    FB020 en high_class vinden dit leuk.
  9. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    bijvoorbeeld. ik vraag me überhaupt af wie moderators zijn?
     
  10. Maan

    Maan Guest

    Dergelijke mensen doen ook gerust mee aan het sneaky referallen, heb er al eerder een discussie over gehad.
     
  11. alloy

    alloy Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Ja de FB Amex Gold heb ik al :)
     
  12. alloy

    alloy Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    In de signatures lijkt mij prima, maar actief berichten plaatsen is mij inderdaad teveel, want helaas gaat nu bijna de gehele tweede pagina van deze thread over de CC spam.

    @Arjan69’s bericht was overigens vrij van links en behulpzaam, ware het niet dat ik er al een heb, dus dat soort berichten heb ik totaal geen probleem mee.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  13. alloy

    alloy Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Aan de rest, hartstikke bedankt voor de informatie! Ik ga even zitten puzzelen in het weekend met de verschillende opties en zal het laten weten als ik eruit ben wat de reis wordt.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  14. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik zeg eerlijk er soms ook moe van te worden, ongeacht er zelf ook even hard aan mee te doen. Aan de andere kant zijn creditcards nu helaas een niet weg te denken middel als het om FFP miles en segmenten verdienen gaat. Los van referrals of niet is een AMEX vaak een valide antwoord op vragen zoals 'hoe kom ik aan meer segmenten', 'ik wil sneller miles sparen' etc. Als we elkaar op het forum dan kunnen helpen om via een promo link aan te vragen zodat niet alleen jijzelf, maar ook nog iemand anders er wat aan over houdt, zie ik daar geen problemen mee.

    On topic: Succes @alloy en laat ons weten als je iets moois in elkaar geknutseld hebt :)! Ik ga dit weekend denk ik zelf ook even puzzelen om mijn laatste paar segmenten voor FB Plat dit jaar te scoren.
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  15. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    gaat niet zozeer over het aanbieden, maar de manier waarop. Soms stelt iemand een open vraag of reageert op iemand met een verzoek tot uitnodiging en dan verschijnen er mensen die dan net te laat zijn (dus onder iemand reageren die eerder was) op een bijna bedelende manier om nog die referal naar zichzelf toe te trekken
     
    Maan en Flying doc vinden dit leuk.
  16. Maan

    Maan Guest

    Er moet 1 referral thread voor ALLE referral programma's en codes komen. Dan kan er verwezen worden naar 1 thread voor alle links van alle personen. Daarna moet iedereen zijn egoïstische gedachten voor zich houden en kan er gewoon GEHOLPEN worden.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  17. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Points taken, move on. Ik denk dat we ons nu veel te druk maken om bijzaken. Laten we het leuk houden en zoals @high_class al aan gaf zorgen dat er niet wordt opgedrongen over wat voor referrals dan ook.
    We zitten hier allemaal met een doel; zo goedkoop mogelijk vliegen/status behalen/premium class vliegen etc. Het hoofddoel hier is om elkaar te helpen en handiger te worden, dat moet niet worden vergeten en laten we dat er ook vooral in houden:)

    Maar goed; volgensmij heeft @alloy een aantal nuttige inhoudelijke replies gehad, dus gelukkig is het doel van dit topic behaald:D Op naar FB Gold;)
     
  18. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Vraagje van mijn kant wat wel binnen dit topic past: Als je binnenlandse vluchten boekt in Italie die uitgevoerd worden door Alitalia maar wel beschikken over een KL vluchtnummer, dan ben je toch good to go als het op segmenten aankomt? (voorbeeld AMS - FCO - NAP - FCO - AMS ) ?
     
  19. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Geen probleem op KL-nummer.
     
  20. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Top, thanks!
     

Deel Deze Pagina