Inderdaad. Ik hoop dat ze dit zelf ook nog officieel kunnen bevestigen ergens. Was van plan om van de zomer veel accor hotels te gaan boeken, maar als ik dan ineens gold ben, moet ik wellicht een andere koers varen.
Tijdens mn weekendje ICN had ik wel wat lounges willen proberen.. Hopen op coulance of een AZ ict-afdeling
alternatief is nog even snel 25.000 Accor-punten binnenslepen voor juni (en met de huidige promo van 8.000 voor 3 stays is dat misschien nog wel haalbaar ook?)
Ze hadden het ook anders kunnen doen, met min aantal aandelen of zo. De aandelen zijn sindsdien wel flink omhoog gegaan.... Afgelopen vrijdag was die hoog, bijna €50. Vandaag weer gezakt. Tja...als we met z'n allen de aandelen gaan verkopen zal die ongetwijfeld ook weer zakken , of dat zo leuk is voor ze, valt te betwijfelen.
Ik houd hem nu lekker. Of hij nu stijgt of daalt. Gold is nog beter dan niks. Ga niet weer die 9 euro admin kosten betalen. Dat is 18 euro weggegooid. Dan houd ik liever die gold status. Het aandeel zelf loopt vast niet weg xD. P.s. Welke keten matcht op Accor?
Die paar tientjes die het heeft gekost heb ik al afgeschreven;-D Het is meer dat ik me gewoon afvraag of en hoe je zo'n aandeel op naam weer verkoopt. En dan te bedenken, dat ik de papieren van de bank nog niet eens in huis heb. ;-)
Maar als ik het goed begrijp, krijg je nog steeds voor +- 50 Euro de Gold Status. Nou, lijkt mij op zich toch ook geen slechte deal. Probeer dat maar eens op een andere (lees goedkopere) manier te regelen.
Ik snap wel wat je bedoelt, ik dacht onlangs ook nog dat de wereld aan onrecht ten onder gaat omdat ik niet met UA voor 65€ in F naar HNL mag vliegen.