Ik ben ook geïnteresseerd om een aandeel te kopen. In dit topic zijn er al heel wat mensen die dit gedaan hebben, maar ik weet niet goed hoe eraan te beginnen. Moet ik eerst een aanvraagpakket hebben, zoals sommigen hier? Bedankt!
mijn stappenplan: 1) via een mede IVV'er via de mail een informatie pakket ontvangen, dit helemaal ingevuld, en tezamen met alle benodigde documentatie (staat allemaal vermeld) gefaxt naar Societe Generale 2) betaling gedaan aan Societe Generale (min 50% van het aankoopbedrag, ik ben aan de veilige kant gaan zitten en heb € 35 overgemaakt) 3) ca 2 weken later kreeg ik een brief met daarin vermeld het resterende bedrag, dit ook overgemaakt 4) via website club des actionnaires me aangemeld voor de club wacht nu tot mijn status wordt aangepast, heb het resterende bedrag vrijdag jl overgemaakt. Ook moet ik nog van de bank het password ontvangen van de online omgeving waarin je je aandeel kunt beheren Al met al was het relatief eenvoudig
hoe lang duurde het bij jullie voordat status aangepast werd? heb me vorige week donderdag aangemeld voor club des actionnaires, en vrijdag laatste deel betaald, status is nog niet aangepast
na een mailtje naar de club des actionnaires ben ik inmiddels ook platinum helaas niet voor lang, en mijn volgende reis staat pas in oktober gepland, dus ik ga weinig hebben aan de lounge toegang die bij platinum hoort kamer upgrade is ook leuk
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn en mij ook de aanvraag-formulieren zou willen emailen dat zou tof zijn.
Als je reis in oktober naar Azië gaat, heb je misschien geluk. Heb wel eens gehoord dat ze Goldmembers soms ook toegang tot de lounge geven
hoi. vraagje. Ik heb me aangemeld. Aandeel gekocht, een mail gestuurd naar accor, maar nog steeds classic member. Doe ik iets fout?? Heeft iemand een voorbeeld mailtje om naar accor te sturen??? gr iloy
Het klinkt een beetje alsof je dit allemaal in 5 minuten gedaan hebt en dan gelijk verwacht dat je Plat bent. Dit is niet helemaal het geval. Mocht je het nog niet gedaan hebben, lees dan dit topic even rustig door. Daar staan alle antwoorden op jouw vragen. Succes!
hoi, ik heb alle stappen doorlopen. Gebeld, mail ontvangen, papieren ingevuld, alles gefaxt, rekening is geopend, aandeel gekocht. Vervolgens een mail gestuurd aan accor met een kopie van het aankoopbewijs, dit was 2 weken geleden. Wellicht heb ik iets fout gedaan, maar heb geen idee. vandaar mijn vraag. Volgens mij krijg ik geen plat maar gold. gr
Het heeft bij mij ook meer dan 3 weken geduurd. Een paar keer gemaild nooit een reactie gehad maar wel plat op een gegeven moment. Denk dat je nog even geduld moet hebben
Voor wie het geld er voor over heeft; naast de overige voordelen krijg je ook Accor Platinum bij de Reguliere AMEX Platinum kaart: http://ikvliegveel.com/american-express-welke-kaart/