Accor Platinum Worden? Koop Aandelen!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 31 okt 2014.

  1. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Heb het hele zwikje gefaxt vandaag en het geld overgemaakt. Nu kan de timer gaan lopen.

    Kregen jullie nog bevestiging van SG?
     
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    So far heb ik alleen een fax status OK gekregen, tot nu toe verder nog niets (vrijdagavond pas gefaxt).
     
  3. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Een automatisch bericht dat je fax is verstuurd neem ik aan? Of ook echt een bevestiging dat je opdracht is ontvangen?
     
  4. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb het via de post gedaan dus weet niet of dat hetzelfde is als met fax, maar denk het wel. Ik kreeg eerst een bevestiging per post met mijn aanbetaling en daarbij het verzoek om de rest te betalen. Toen ik dat gedaan had kreeg ik daarna inloggegevens voor een digitale omgeving om de status van het aandeel online in te kunnen zien. Heel expliciet weet ik het niet allemaal meer, maar volgens mij ging het zo. Franse post is wel traag :p
     
  5. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ja ik bedoel gewoon een automatische fax OK.

    Hoe lang duurde het ongeveer bij jou voordat je dit binnen had?
     
  6. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    In totaal denk ik een maand voordat ik m'n status had, maar ik heb alles via de post gedaan. Ik had geen fax tot m'n beschikking. Ik kreeg de eerste brief na zo'n twee weken denk ik. Dan zal het echter vast sneller bij jou moeten gaan aangezien ze bij jou gelijk vanaf het faxen de stukken al hadden.
     
  7. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Via fax denk ik ook dat het sneller gaat.
    Mijn status is trouwens nog steeds Platinum. Zou het komen doordat ik tot op het heden nog 0 punt heb :D, nog geen belangstelling toon in hun hotel?
     
  8. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Bevestiging binnen van Soc Gen dat betaling en aankooporder ontvangen is. Fax was alleen niet duidelijk overgekomen dus paspoort kopie moet nogmaals gefaxt worden.
     
  9. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Update van vandaag:
    We confirm that we have received the scanned documents and they were sufficient for us to open the account and to purchase one share.
    You will receive within the next few days, by post, a notice of transaction regarding the execution of your order, as well as your access code and password for the SHARINBOX website.

    Dus doorlooptijd na versturen fax bij Soc Gen ongeveer 48 uur.
     
    RSC09 vindt dit leuk.
  10. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Update van proces om goldpas te verkrijgen: Wel de laatste nieuwsbrief voor shareholders ontvangen, maar krijg van SocGen maar geen officiele bevestiging van eigendom. Alleen een mailtje dat het aandeel de 17e is gekocht, maar logingegevens voor de account het het vaak gevraagde eigendomsbewijs komt maar niet... pfff Fransen....
     
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik heb ook nog geen enkel bericht binnen. Brief is twee weken geleden op de post gegaan.
     
  12. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Heb even gebeld en ontvang zojuist een mailtje met mijn tijdelijke wachtwoord (24 uur geldig) en een andere mail dat het accountnummer vandaag per post naar me is verzonden. Ik ben erg benieuwd naar de snelheid van de Franse posterijen, kijken of ze dat binnen 24 uur gaan redden hier tot in de voordeur...
     
  13. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Dan zul je deze week berichr krijgen.
    Denk ik.
     
  14. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Jep en dan dus weer bellen voor een nieuw password... Gok dat ze het gewoon vergeten waren.
     
  15. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb ondertussen een orderbevestiging per post ontvangen en het resterende order bedrag direct overgemaakt. Erg benieuwd hoe lang het nog duurt voor het ontvangen van het daadwerkelijke eigendomsbewijs, want de match zelf zal ook wel weer even duren. Heb de 13-15 en ook de 18e aug nog een Accor stay. Ben benieuwd of ik dat haal.
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Wegens een aankomend verblijf wil ik er ook achteraan gaan. Wat is het nummer dat je moet bellen?
     
  17. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Nou lekker dan. Meer dan 2,5 week verder en ze hebben bij Societe geen info over mijn aankoop. Hoop niet dat er iets mis is gegaan bij de post en dat het binnen 3 weken geregeld is.
     
  19. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Franse post is traag, en zo'n envelop blijft ook een tijd liggen daar op het kantoor. Iedereen die haast heeft faxt zn orders namelijk. Bovendien kun je ze eerlijk gezegd ook niet echt heel kwalijk nemen dat ze nu niet echt prioriteit geven aan iemand die 9 euro bij ze gaat besteden...
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Is me ook verteld dat faxen sneller is, maar dat is tegenwoordig zo ongebruikelijk dat ik die mogelijkheid niet heb. :p
     

Deel Deze Pagina