Accor Platinum Worden? Koop Aandelen!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 31 okt 2014.

  1. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Fax is helaas nog niet zo ongebruikelijk in de financiele sector waar het gaat om het geven van handelsopdrachten...
     
  2. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Wat hebben jullie (met jullie de mensen bij wie het al gelukt is) doorgegeven aan Accor als bewijs van eigendom? Heb alle logincodes eindelijk ontvangen.
     
  3. EGTS

    EGTS Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Bij een aandeel op naam hoef je geen bewijs van eigendom door te geven, is volgens mij alleen bij aandelen aan toonder.
     
  4. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Lijkt mij ook, maar Accor blijft maar vragen om bewijs van eigendom...
     
  5. EGTS

    EGTS Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik vraag me af hoe ze naar je naam kunnen zoeken in het systeem. Misschien voeren ze het fout in met een tussenvoegsel?
     
  7. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ja, want ik heb namelijk registrered shares, dus dan is het niet handig om het andere vakje aan te vinden.

    Vervolgens ontvang ik deze tekst per automatische reply:

    We bring to your attention that you will receive your AccorHotels Shareholders Club Gold card within 3 weeks after sending us your proof of ownership.

    Daarna stuur ik dus braaf een printscreen van sharinbox (niet geaccepteerd) en een bewijs van aankoop (niet geaccepteerd) naar dat adres. Ik ontvang alleen maar reactie terug dat ze een proof of ownership willen.
     
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    En je account is ook niet geupgraded?
     
  9. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ja al lang, heb de pas ook al thuis. Hoezo?

    Ehm, nee dus... En ik heb ook al opnieuw opgestart.

    Ga ze maar weer een weekje geven en dan een belletje er achteraan.
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    heeft iemand eigenlijk al een gold card gekregen na de downgrade? ik loop nog steeds met die Plat rond, maar merk in hotels dat bij een downgrade de nummers veranderen. Aan je lidmaadschapscode is blijkbaar te zien welke status je hebt
     
  11. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Sinds vanmiddag is gold status zichtbaar in de app. Dus heeft even geduurd, maar is dus vanaf vandaag rond. Wel apart dat je er geen mail of iets over ontvangt...
     
    high_class vindt dit leuk.
  12. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Binnen 3 dagen, de upgrade gehad naar Gold..... Prima service!
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  13. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Hebben ze vandaag denk ik de bulk weggewerkt. Ik kreeg gister aan de telefoon te horen dat de gene die er over ging op vakantie was. Wel vlot van SocGen, dat kostte bij mij de meeste tijd.
     
    Patrick Dijkstra vindt dit leuk.
  14. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Misschien hebben ze dat idd gedaan :) ! Het maakte mij enorm blij hoor :)
    Kan ik eens ff kijken naar een leuke deal tijdens de kerst!
     
  15. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij de benodigde bestanden toe te sturen aub? Alvast dank!
     
  16. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Stuur me een PM met je email, en ik stuur het door.
     
    Wilcoleone en Lionell vinden dit leuk.
  17. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Raar, volgens mij heb jij net iéts na mij besteld en geregeld en ik zit nog steeds te wachten. Heb na ontvangen van share het shareholders formulier ingevuld maar niets nada ontvangen of gehoord so far van Accor.
     
  18. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Wel van SocGen? Ik heb al 6 enveloppen met meerdere keren login info ontvangen inmiddels. Maar allemaal 7 dagen onderweg geweest.
     
  19. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Ik ben inmiddels ook geupgrade naar Gold. Hele traject in +/- 2 weken doorlopen. Hierbij een kort verslagje, wat misschien een aantal vragen beantwoord die ik vaak voorbij zie komen:

    - Formulieren aangevraagd via het telefoonnummer van Societe Generale. Keurig te woord gestaan en +/- 2 uur later alles binnen via e-mail
    - Formulieren ingevuld. Het klantnummer/referentienummer, dat je niet kunt weten, gewoon leeg gelaten
    - Alles gefaxed naar Societe Generale (als je geen fax hebt maar wel een scanner, gebruik Xoip of andere internet faxservice b.v.).
    - 2 dagen gewacht, toen geld overgemaakt. Als omschrijving opgegeven: 'For accor shares' + naam + postcode + e-mail
    - ongeveer 3 a 4 dagen na de fax, kreeg ik ook de eerste communicatie van SG binnen met o.a. inloggegevens van het account (via e-mail)
    op het portal kon ik toen al zien dat ze bezig waren met het aankopen van het aandeel. Het portal is niet altijd even duidelijk of ze nu bezig zijn met aankopen of dat je ze daadwerkelijk al in bezit hebt.

    - Na 1 week heb ik me aangemeld mij de Accor aandeelhoudersclub.
    - Ondanks dat de website zegt dat je voor een aandeel op naam niets hoeft te doen, heb ik toch het volgende gedaan:
    Printje (naar PDF) van de SG portal met daarop mijn aandeel gemaakt, dit naar comfi@ gestuurd met het verzoek dit als "bewijs" te hanteren en de upgrade door te voeren.

    Na nog 3 dagen wachten, GOLD! Ik zag het eerst in de app, 2 dagen later kreeg ik een mail van Accor.

    Voor de aandeel kosten heb ik 0,50 teveel betaald, die heb ik gisteren keurig teruggestort gekregen. Communicatie over gang van zaken vanuit SG is behoorlijk karig, dus elke stap blijft hopen dat het goed gegaan is.

    In de app is bij mij het aantal benodigde punten voor een volgende niveau niet aangepast. De app zegt nog altijd dat ik 4000 points nodig heb om (nu) platinum te worden. Hopen dat dit zo blijft, want met mijn volgende stay ga ik hier waarschijnlijk aankomen :)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  20. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Van SocGen heb ik alles binnen, van Accor alleen bevestiging van de aanvraag dat ik proof moest sturen, maar niets gedaan aangezien op de site stond dit niet te hoeven doen bij registered shares.

    Zoals Daan aangaf wilde ik ook maar een print screen gaan mailen, aangezien ik niet denk dat er anders nog iets gaat gebeuren eerlijk gezegd.
     

Deel Deze Pagina