http://www.accor.com/en/finance/ret...e-club-accorhotels-platinum-loyalty-card.html als je die opent kom je nog wel op platinum uit
Zodra je de betalingsbevestiging hebt ontvangen kan je een screenshot daarvan opsturen naar de Shareholders Club. Zij passen dan je status aan. Ik hoop voor je dat ze je nog een Platinum status geven. Misschien dat je anders dom kan spelen en de link van hierboven gebruikt met een dom verhaaltje etc etc. Kan het altijd proberen.
Ben bang dat het niet meer zal lukken, verwacht de betalingsbevestiging pas eind van de week. Ik ga het natuurlijk wel proberen, bedankt voor de link.
Hoe heb jij je aangemeld bij de shareholders club. Aangemeld via het formulier,op de site of per email.
bedankt voor je info. Ik ga het ook zo doen en dan maar zien welke kaart het wordt. Voorlopig ga ik maar uit van gold.
Yeah meer kun je niet doen. Als je gold krijgt zou ik alsnog wel proberen om jezelf naar plat te praten met die link etc...voor de rest afwachten
Eerder een bevestiging van je betaling van het aandeel. Deze krijg je thuis via de post. Daar staat dan op voor hoeveel je het aandeel hebt gekocht etc.
@Maan, ben benieuwd, ook ik heb afgelopen dinsdag alles op de post gedaan plus een aanbetaling. Ik zal hier posten zodra ik bericht heb ontvangen van de bank.