Ik krijg een melding dat er technische problemen lijken te zijn op het moment dat ik wil inschrijven. De email heb ik (nog) niet gehad.
Ik kan nog geen link plaatsen. Google Accor All faststrack 2023. Zilver en Gold makkelijk haalbaar, maar Platinum pas na 49 statusnachten.
Eindelijk mag ik links plaatsen https://all.accor.com/promotions-offers/fasttrack-offers/fast-track-ne-ar.en.s Hopelijk is dit de juiste link…
bedankt voor de link. En ja, het is de juiste Wat ik me nu afvraag, lukt dit 1 maal, of meerdere malen. In de bevestigingsmail staat vanaf uw volgende overnachting boeken we extra nachten op uw account. (Zie text hieronder) Ook zag ik ergens staan, eenmalig. Wat mij het meest waarschijnlijk lijkt. Hartelijk dank voor uw registratie via Fast Track NE AR. Alles staat klaar voor uw versnelde toegang tot het volgende statusniveau. Meer weten? Klik hier. Vanaf uw volgende overnachting boeken we extra nachten op uw account, hierdoor gaat u supersnel naar een hogere status. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen ontvangen in een van onze hotels, Uw ALL team
Ik ga Ibis Mainz boeken voor groep van 7, inclusief mezelf. Ondanks mijn Ibis Business Card is het tarief exact bij All hetzelfde als bij Hotels.com. Valt erg tegen van deze Card. En de miles van Accor/Flying Blue stellen niet veel voor. De extra miles via Earnonline en het spaarprogramma van Hotels.com geven snel de doorslag. Dan maar geen welkomsdrankje.
Groepskorting e-mail geprobeerd? Als je met een grotere groep gaat, mail ik altijd even van te voren naar een hotel keten of airline met de vraag wat ze voor me kunnen doen.
Volgens de voorwaarden van de kaart (die ik nu pas heb gelezen na jaren gebruik van de kaart) telt de korting enkel voor 2 kamers. Boeking splitsen gaf je de korting voor de andere kamers.
Flash sale, maar zoals altijd: check, check en nog eens check. https://all.accor.com/promotions-offers/hot-deals-offers/owm010316-001-flash-sale.nl.shtml
Sinds maart ’22 begonnen met ALLaccor. Halverwege dat jaar Silver behaald en ik ging proberen voor Gold. De voorwaarden niet goed gelezen waarin stond dat per kalenderjaar de verdiende statuspunten- of nachten weer op nul worden gezet. 31 December had ik 6920 statuspunten behaald (7000 waren nodig voor Gold). Plots op 1 januari alles op “0”. Ik had met de jaarwisseling een verblijf in ALLaccorhotel geboekt, maar die punten worden pas ná uitchecken bijgeschreven. Na emailcontact met ALLaccor waarin ik mijn teleurstelling aangaf werd mijn loyaliteit alsnog beloond met een Goldstatus. “Nee heb je, ja kun je krijgen” loont!
From 22 March your ibis BUSINESS subscription becomes ALL PLUS ibis, giving you clearer and more generous discounts. Your card number remains the same and any current bookings will be honoured. The benefits and conditions according to the new T&Cs will be valid from 22 March. Would you have any questions or would you like to end your subscription, feel free to contact us at +44 20 3467 9987 Informatie: https://all.accor.com/loyalty-program/promotions-offers/program-benefits/all-plus-ibis.en.shtml
Meestal gaat het om versoberingen, maar zoals ik dit lees gaat alleen de gegarandeerde beschikbaarheid eruit. Daarvoor in de plaats 15% korting ipv nu 10?
Ik denk dat je geen Ibis business meer kan kopen, alleen nog maar All plus Ibis en dan heb je gelijk met de nieuwe voorwaarden te maken. Je zal wsl zelfs de 10 statusnachten niet kado krijgen