2018 als reisjaar

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door lloydje33, 25 dec 2018.

  1. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Aantal gevlogen Miles: 35.296
    Aantal gevlogen Airlines: 5
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Denemarken, Mexico, Curacao en Zwitserland.
    Welke Airlines heb je gevlogen: AF, KL, A5, AM, KQ
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: J return met AF naar Mexico voor huwelijk van een vriend waar ik mijn huidige vriendin ontmoet heb.
     
    danfl44, lloydje33, Carel1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. TheRobin

    TheRobin Newbie

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    13
    Aantal gevlogen Miles: 80.000+
    Aantal gevlogen Airlines: 4
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Guatamala, Belize, Mexico & Slovenië
    Welke Airlines heb je gevlogen: Air France, KLM, Delta Airlines, Transavia
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: DTW > SLC, vlucht over de Rocky Mountains. Wat een geweldig uitzicht!
     
    Grouchy, Goffe de Boer, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Aantal gevlogen Miles: 148.453
    Aantal gevlogen Airlines: 25
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Suriname, Vietnam, Nieuw-Zeeland, (Frans-Polynesië), Filipijnen, Brunei, Malta
    Welke Airlines heb je gevlogen: OS, UA, LH, LX, KL, VN, BL, VJ, TG, NZ, VT, QF, MH, KA, CX, JL, BI, PG, CI, KE, IN, SJ, QG, GA, CZ,
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Thai Airways Royal First Class op de Boeing 747 van Bangkok naar Sydney.
     
    Warren, Deleted_member_487, Marijn en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Wat voor baan heb jij? ;)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. MdT

    MdT Blue Tier

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    227
    Trofeepunten:
    43
    Goed initiatief @lloydje33

    Aantal gevlogen Miles: >75.000km / >47.000 Miles, aldus Flightradar
    Aantal gevlogen Airlines: 8
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Australië, Maleisië, Kenya, Ierland
    Welke Airlines heb je gevlogen: KL/AF/WestJet/CityJet/Delta/Kenya Airways/Garuda/Korean Air
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Alles eigenlijk wel, alles is toch weer anders. Kenya bijzonder vanwege safari en Australie vanwege rust, relaxen, natuur, vriendelijkheid.
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Here we go..

    Aantal gevlogen Miles:
    180.401 volgens Tripit
    Aantal gevlogen Airlines:
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Cuba, Bahamas, St. Maarten, Curacao, Aruba, Taiwan, Israel, UAE.
    Welke Airlines heb je gevlogen: KL, AF, JN, DL, AZ, WM, 7I, DI, AG, PY, AA, UA, OK, BA, BT, VN
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: combinatie van trips in Europa, met name Noorwegen. Ik blijf me erover verbazen hoe prachtig Europa is, terwijl we de halve wereld overvliegen voor onze vakanties.
     
    Goffe de Boer, Erwin, westi en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Aantal gevlogen Miles: 34.904 miles
    Aantal gevlogen Airlines: 11 (12 als ik Fraser Island rondvlucht meetel)
    Welke nieuwe landen heb je bezocht: Australië, China, Zuid-Korea
    Welke Airlines heb je gevlogen: In volgorde van frequentie: China Southern, EasyJet, Virgin Australia, KLM, Korean Air, Qantas, Jetstar Australia, Tiger Airways Australia, Regional Express (in een Saab 340, toch wel een van de leukste toestellen tot nu toe!) & Austrian Airlines.
    Meest bijzondere vlucht/reis dit jaar: Qua hele beleving was het denk ik de vlucht vlucht boven Fraser Island, het grootste zandeiland van de wereld. Vanuit de lucht walvissen spotten was echt waanzinnig, inclusief opstijgen en landen op het strand (en snelweg voor auto's). Daarnaast waren mijn 9.5 maand in Australië überhaupt echt prachtig en om niet te vergeten. Wat een prachtig, maar gigantisch land, even heel anders dan de kleine afstanden in Europa. Verder was ik blij dat ik vanuit Zuid-Korea met de 747 van KLM terugvloog, blijft toch een belevenis om met de Queen of the Skies te vliegen, zolang het nog kan bij KLM. Hiernaast was het mooi om tijdens mijn layovers even wat cultuur te snuiven in China en Zuid-Korea.
     

Deel Deze Pagina