2015 als reisjaar en wat zijn je plannen voor 2016?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door WorldTraveller, 3 dec 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    West papua; I envy you :p
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    IC Warschau staat bij mij ook op de verlanglijst volgend jaar, ergens een city trip nog in te plannen.
     
  3. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    2015:
    Vliegen:
    Met net geen 49994 kilometer (31000 miles) verdeeld over 24 vluchten dit jaar veel gevlogen voor mijn doen. Met die trips (helaas) maar 6 verschillende landen bezocht.
    Het grootste deel van de airmiles waren privé.
    KLM silver status behouden, helaas heeft dat niet veel voordelen op Schiphol meer..

    Hotels:
    Weinig boeiende hotels gehad dit jaar.. Ik heb 65 nachten in hotels geslapen dit jaar, waarvan teveel alleen. Het grootste deel van de hotelovernachtingen was zakelijk.
    Radisson Blu Plaza in Bangkok was wellicht de mooiste, hoewel de kamer in het Radisson Blu Hotel Hamburg ook wel erg mooi was met een prachtig uitzicht.
    BW Diamond status weer gehaald, en Club Carlson Silver behouden. Club Accor Gold ook behouden, maar dat is oneerlijk want dat gaat automatisch via de aandelen daar.
    Beste upgrade was toch in Best Western Arosa Hotel in Paderborn, naar de suite. Mooie kamer, helaas ligt het luxe-niveau van Best Western een stuk lager dan haar concurrenten dus niet heel spannend.

    2016:
    Wegens nieuwbouwhuis dat (eindelijk!) bijna af is verwacht ik wat minder fun-tripjes dit jaar. En vanwege een nieuwe baan heb ik nog geen idee hoeveel ik zakelijk mag gaan vliegen dit jaar, en met welke maatschappij dat dan mag/kan.
    Wellicht dat ik een FB segment-run wil gaan doen om FB goud te gaan behalen, daar zie ik in de toekomst nog wel wat waarde in.

    En ik heb nog 60000 miles staan, dus wellicht dat ik nog een leuk award-tripje kan boeken in 2016.
     
    Lionell, Wanderlust84 en jongesander vinden dit leuk.
  4. Vergeet niet een keer naar Karimunjawa te gaan!
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Uiteindelijk ben ik dit jaar door omstandigheden niet naar Rusland en Griekenland geweest. Ik heb het verschoven naar 2017. Wel Plat LCAH gehaald en dik 100k FB binnengehaald.
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina