Ipponmaster wrote:Moet ik de miles die ik krijg van Amex claimen? Of worden deze automatisch bijgeschreven? Er zijn teveel bronnen die verschillende dingen zeggen.
Dat gaat gelukkig automatisch!
Moet ik de miles die ik krijg van Amex claimen? Of worden deze automatisch bijgeschreven? Er zijn teveel bronnen die verschillende dingen zeggen.
Ja, uiteraard
Als je met je FBamex via paypal betaald krijg je ook gewoon miles begeschreven toch?
FB020 wrote:Ik geef je weinig kans, heb dat eerder ook gehad en kreeg ze niet. Je gaat tenslotte ook niet naar de supermarkt om te zeggen, wil de aanbieding van 2 weken terug... 🙁
Ik had wel geluk toen in maart ofzo plots de betere aanbieding kwam, de 7500 extra punten werden netjes bijgeschreven...
Nooit geluk :'(
Ipponmaster wrote:Toen ik een amex flying silver card aanvroeg was de aanbieding nog 2500 miles. Dit was twee weken geleden. Misschien handig om ze te bellen of ik die 2500 extra nog kan krijgen? :p
Ik geef je weinig kans, heb dat eerder ook gehad en kreeg ze niet. Je gaat tenslotte ook niet naar de supermarkt om te zeggen, wil de aanbieding van 2 weken terug... 🙁
Toen ik een amex flying silver card aanvroeg was de aanbieding nog 2500 miles. Dit was twee weken geleden. Misschien handig om ze te bellen of ik die 2500 extra nog kan krijgen? :p
dwb wrote:Waar vindt je deze (of een betere) aanbieding? Ik wil de silver card namenlijk aanvragen.
Gewoon op de amex site https://www.americanexpress.com/nl/content/flying-blue-silver-card/?filter=flying,particulier
tamibcn wrote:Kreeg vandaag een mail mbt American Express Silver Card. Nu heb ik er al eerder over na zitten te denken om de card aanteschaffen, alleen vraag ik me nu af of het voordelig is? Ik heb nog 2 vluchten staan en daarmee behaal ik eindelijk dit jaar mijn FB Silver status 🙂 dus daarvoor zou ik het niet hoeven te doen? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar?American Express Silver Card aanvraagt, dan is deze het eerste jaar gratis (t.w.v. € 75,-). U krijgt daarnaast de eerste 5.000 Award Miles, een KLM Giftcard t.w.v. € 50,- en een Hertz voucher t.w.v. € 30,- van ons cadeau. Hiermee komt bijvoorbeeld een citytrip binnen Europa snel binnen handbereik!
Waar vindt je deze (of een betere) aanbieding? Ik wil de silver card namenlijk aanvragen.
Ipponmaster wrote:Mijn vriendin en ik hebben samen allebei een flying-blue amex silver card. Zij is de hoofdkaarthouder en ik heb de extra card. Om die welkomstbonus te krijgen dien je een aankoop te doen van 100 euro. Moet de hoofdkaarthouder deze aankoop doen of kan ik dat ook gewoon met mijn kaart om de miles te krijgen?
maak niet uit, beide kosten komen op 1 rekening!
Mijn vriendin en ik hebben samen allebei een flying-blue amex silver card. Zij is de hoofdkaarthouder en ik heb de extra card. Om die welkomstbonus te krijgen dien je een aankoop te doen van 100 euro. Moet de hoofdkaarthouder deze aankoop doen of kan ik dat ook gewoon met mijn kaart om de miles te krijgen?
Kreeg vandaag een mail mbt American Express Silver Card. Nu heb ik er al eerder over na zitten te denken om de card aanteschaffen, alleen vraag ik me nu af of het voordelig is? Ik heb nog 2 vluchten staan en daarmee behaal ik eindelijk dit jaar mijn FB Silver status 🙂 dus daarvoor zou ik het niet hoeven te doen? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar?
American Express Silver Card aanvraagt, dan is deze het eerste jaar gratis (t.w.v. € 75,-). U krijgt daarnaast de eerste 5.000 Award Miles, een KLM Giftcard t.w.v. € 50,- en een Hertz voucher t.w.v. € 30,- van ons cadeau. Hiermee komt bijvoorbeeld een citytrip binnen Europa snel binnen handbereik!
FB Gold (ST Elite+), LCAH Gold, Hertz Gold Plus Rewards President's Circle
SVDH wrote:als je 2x een FBAMEX gold kaart hebt (2 seperate accounts), dan krijg je 2x de gratis qualifying flights, daarom 🙂
Dan kun je net zo goed een FBAMEX Plat nemen.
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 37 Online
- 5,336 Leden