Zal het gaan delen! Schofterig gedrag!
Flying doc wrote:Maar van de telefonische optie wist ik niet, thanks!
Als je nog een paar awards in de planning hebt staan, dan zou ik het zeker zo proberen ja!
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
Ik las het ook net. Drama!
Niet dat ik veel Flex awards in C boekte, maar goed... vooral het feit dat het zonder vooraankondiging gaat is bezwaarlijk.
Verder kan ik denk ik mijn one-way in AF F ook wel van mijn verlanglijstje schrappen - 200k voor een one-way tussen Europa en NY... 😮
Ik zal er een dezer dagen ook even op de frontpage over schrijven...
Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat
FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying
Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:
300k voor een Flex Award AMS-PEK in C.. Schoftig:eek:
Het gonst er al dagen van ja :(. Maar van de telefonische optie wist ik niet, thanks!
LVH wrote:Dus als ik het goed lees, hebben alle non elites dezelfde voordelen als een elite+ als ze reizen op een award ticket
Indien het award geboekt is door een Elite, ja.
Niet (officieel) meer.
TheFlyingDutchboy wrote:Nee. De Skyteam regels laten dit niet toe, tenzij er een dedicated arrivals lounge is.
Vreemd, de crownlounge is geen dedicated arrival lounge maar kan daar wel voor gebruikt worden.
TheFlyingDutchboy wrote:Gevonden op Flyertalk, in een post door @spinning_around :
![]()
https://www.flyertalk.com/forum/air-france-klm-other-partners-flying-blue/1538733-changed-rules-lounge-access-award-ticket-klm-documents-rules.html
(Ik zat te zoeken in mijn Cabin Ready's, terwijl het in the Cabin Bulletin's stond. Verwarrend :p )
Dus als ik het goed lees, hebben alle non elites dezelfde voordelen als een elite+ als ze reizen op een award ticket
Nee. De Skyteam regels laten dit niet toe, tenzij er een dedicated arrivals lounge is.
Hoe werkt het eigenlijk met arrival lounges? Volgende week kom ik in de ochtend aan op XMN als Elite+ passagier reizende in businessclass. Nu wil ik overdag even de stad in en vlieg ik s'avonds weer door naar MNL op PH. Kan ik dan gebruik maken van mijn oude boardingpass en de lounge van MF als arrivallounge gebruiken? Ik heb namelijk die dag een intercontinentale vlucht (gehad).
Kon dat maar! Zoals gezegd intern en KLM heeft ze tegenwoordig niet meer makkelijk traceerbaar online.
En hoe kan ik mij voor deze uiterst interessante nieuwsbrief inschrijven?
- 22 Forums
- 4,323 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 62 Online
- 5,330 Leden