Forum

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

9,188 Berichten
431 Gebruikers
7551 Reactions
1.1 M Bekeken
Marcelle
(@marcelle)
Eminent Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

PieterMaurits wrote:Heel raar dit, vooral omdat het er bij mij nog wel staat...

En nu is ie er weer! Ik hoop dat ie nu blijft .......#rondom deze datum

BeantwoordenCiteren
PieterMaurits
(@pietermaurits)
Reputable Member

Heel raar dit, vooral omdat het er bij mij nog wel staat...

BeantwoordenCiteren
Marcelle
(@marcelle)
Eminent Member

PieterMaurits wrote:Wat apart dat het bij jullie allemaal niet bestaat/werkt...
Ik heb het net nog geprobeerd en bij mij werkt het wel gewoon, ik doe het met Safari als browser. Misschien KLM eens een berichtje sturen?

Gisteren kon ik nog flexibele data aankruisen, vandaag is het vraagteken weer terug. Flink balen, want zo is het geen doen om een awardticket te boeken. Er zitten zo'n grote verschillen tussen de hoeveelheid punten die je moet betalen per dag. 🙁 Ik hoop dat ze hem snel terugplaatsen.

BeantwoordenCiteren
zaanam
(@zaanam)
Trusted Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Daan3 wrote:hier met diverse browsers, ook safari, geen mogelijkheid voor meerdere data, met firefox kan ik niet eens inloggen om awards te kijken of boeken 😡 knoppen reageren gewoon niet.

Net Safari voor Windows geinstalleerd. Kom niet eens op de site. Safari kan geen beveiligde verbinding tot stand brengen.....Pffff

Enne, KLM voor dit schrijven? Heb al zo vaak telefonisch geklaagd over het web, en ook in een paar mails. Nooit reatie behalve aan de telefoon: Ja is bekend, we zijn er mee bezig etc.

Flying Blue Platinum, Avis President

BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Famed Member

PieterMaurits wrote:Wat apart dat het bij jullie allemaal niet bestaat/werkt...
Ik heb het net nog geprobeerd en bij mij werkt het wel gewoon, ik doe het met Safari als browser. Misschien KLM eens een berichtje sturen?

hier met diverse browsers, ook safari, geen mogelijkheid voor meerdere data, met firefox kan ik niet eens inloggen om awards te kijken of boeken 😡 knoppen reageren gewoon niet.

BeantwoordenCiteren
PieterMaurits
(@pietermaurits)
Reputable Member

zaanam wrote:Als het hokje er was geweest (zoals vroeger) dan had ik dat wel geklikt, maar, in elke browser die ik probeer alleen een uitroepteken. Wat zit KLM toch te klooien met hun web-omgeving (al jaren)

Wat apart dat het bij jullie allemaal niet bestaat/werkt...

BeantwoordenCiteren
zaanam
(@zaanam)
Trusted Member

Als het hokje er was geweest (zoals vroeger) dan had ik dat wel geklikt, maar, in elke browser die ik probeer alleen een uitroepteken. Wat zit KLM toch te klooien met hun web-omgeving (al jaren)

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Bij mij ook niet, er staat alleen een niet aanklikbare i ...

upload 2018 7 25 19 40 56

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
(@sanhor)
Estimable Member

Vanmiddag weer met flexibiliteit kunnen zoeken.

Zojuist weer verder willen kijken heb ik ineens het uitroepteken weer terug, en niet meer de mogelijkheid om met flexibiliteit te zoeken.

Ipad, en Iphone geprobeerd.

956FC9E0 E37E 4B20 8023 F708B399BC47

BeantwoordenCiteren
PieterMaurits
(@pietermaurits)
Reputable Member

zaanam wrote:Nou? Bij mij niet????

Wat gek dat de kalender er niet is bij jou. Misschien zie je hem niet omdat je de optie nog niet hebt aangeklikt, dit doe je door op de optie "U zoekt een vlucht rond deze data" te klikken. Als het goed is komt dan de maand kalender tevoorschijn.

BeantwoordenCiteren
zaanam
(@zaanam)
Trusted Member

MarcoK wrote:De maandkalender is inmiddels weer terug wanneer je naar een reward ticket zoekt via de KLM website!

Nou? Bij mij niet????

BeantwoordenCiteren
PieterMaurits
(@pietermaurits)
Reputable Member

MarcoK wrote:De maandkalender is inmiddels weer terug wanneer je naar een reward ticket zoekt via de KLM website!

Dat is erg goed nieuws! Dank voor de update.

BeantwoordenCiteren
(@nvgfocus)
Prominent Member

Super!

Tijdelijk 30.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart? Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier

www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?CPID=999999548
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De hoogste cashbacks bij o.a. hotels. Bij inschrijving ontvang je 5 Pond
https://www.topcashback.co.uk/ref/nvgfocus

BeantwoordenCiteren
(@marcok)

OilFlyer wrote:Is het jullie ook al opgevallen dat wanneer je een reward ticket wilt boeken je niet langer de kalender van een paar weken te zien krijgt waarop je kunt zien voor hoeveel mijlen je minimaal op een bepaalde dag kunt vliegen ? Ik vind het erg irritant en onhandig dat je nu elke datum apart in een aparte zoekopdracht moet invoeren en dan pas kunt zien hoeveel mijlen je kwijt bent. De KLM helpdesk (of - vrees ik - chatbot) had geen antwoord op de vraag waarom dit er niet meer is. Ik ben bang dat dit een bewuste actie is om e.e.a. minder transparant te maken en je dus meer zuurverdiende mijlen te laten inwisselen. Of ben ik nu te cynisch ?

De maandkalender is inmiddels weer terug wanneer je naar een reward ticket zoekt via de KLM website!

lloydje33, Daan3, Marcelle and 6 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@roberto)
Trusted Member

Klopt wat je zegt, de advertenties zijn toegenomen.
De KLM heeft deze functionaliteit ook maar minder uitgebreid dan die van AirFrance. Bijvoorbeeld het soort vliegtuigen en de bestemmingen bij naam aangegeven. Persoonlijk vind ik het vluchtschema overzichtelijker in de AF app.

FB Platinum, AMEX Gold.
Instagram geographytravel

BeantwoordenCiteren
Pagina 521 / 613
Deel: