Cathay Pacific breidt in-flight entertainment uit2 min leestijd

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Cathay Pacific breidt het in-flight entertainment flink uit. De uitbreiding maakt deel uit van de campagne Move Beyond. Hiermee wil de airline een hoger serviceniveau bereiken om zo bij de beste luchtvaartmaatschappijen ter wereld te behoren. Reizigers kunnen met deze uitbreiding nog meer genieten van films, sport, complete series en een nog beter Aziatisch aanbod. Nieuwe live uitzendingen zullen ervoor zorgen dat de passagiers geen enkel sportevenement meer missen.

Volgens de General Manager Customer Experience en Design, Vivian Lo zijn passagiers van Cathay Pacific altijd erg tevreden over de hoge kwaliteit van het entertainment aan boord. “We zijn daarom verheugd om nog meer, nieuwere en geweldige opties aan te bieden. Of het nou gaat om lachen, huilen, of spanning en sensatie, we willen dat onze passagiers alles kunnen ervaren wanneer zij met ons vliegen.”, aldus Vivian Lo.

Beste Aziatische aanbod

Cathay Pacific staat bekend om hun goede in-flight entertainment en zeker in Azië. Er is een ruim aanbod aan HD-films, tv-collecties en wereldwijde, exclusieve titels. Reizigers kunnen nu ook speciaal – door beroemdheden en entertainment experts – samengestelde collecties bekijken.

Voor reizigers die met de gloednieuwe Airbus A350 vliegen is er nog meer goed nieuws. Zij kunnen namelijk livesportwedstrijden van over de hele wereld volgen. Cathay Pacific werkt namelijk samen met Sport 24. Reizigers kunnen zo bijvoorbeeld de Rugby World Cupfinale op de voet volgen. En volgend jaar hoeven reizigers geen moment te missen van de Olympische spelen in Tokyo.

cathay pacific, in-flight entertainment
Cathay Pacific staat bekend om hun goede in-flight entertainment systeem.

Passagiers van Cathay Pacific kunnen daarnaast de eerste zijn die de nieuwste kaskrakerfilms te zien krijgen. Deze nieuwe films zijn op dat moment – of binnenkort – in de bioscoop te zien. Verder kunnen ze zich ook verheugen op de nieuwe samenwerking met de streamingsdienst en onafhankelijke entertainment specialist, MUBI. Cathay Pacific en MUBI hebben een collectie gemaakt van klassiekers en films die de lokale bioscoop nooit gehaald hebben. Door de constante toevoeging van enorm veel zorgvuldig uitgezochte films is er altijd meer te ontdekken tijdens de volgende vlucht.

Cathay Pacific is continue bezig met het verbeteren van de reiservaring en geeft reizigers steeds meer opties om het meeste uit hun vlucht te halen. In 2020 zal de meerderheid van de vloot wifi aan boord hebben en daarbij nog meer content opties dan ooit tevoren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *