Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Brussels Airlines breidt haar The Loft lounge op thuisbasis Zaventem uit. Naar eigen zeggen is de lounge, geopend in 2014, een groot success. Wegens stijgende passagiersaantallen en het streven om het comfort voor bezoekers te verbeteren werkt het Star Alliance lid nu samen met verschillende bedrijven om de lounge te vernieuwen. De capaciteit wordt hierbij met 66% vergroot tot een totale oppervlakte van 2040 vierkante meter. Een ruimte van 800 vierkante meter is door Lexus ontworpen volgens een Japanse traditie en dient als tentoonstelling van het merk. Ook is er een massageruimte met dezelfde Panasonic relax chairs die te vinden zijn in auto’s van het merk.
Met sanitairfabrikant Grohe is samengewerkt voor een spa, met 11 badkamers, een stoombad en lichttherapie. Om na de ontspanning tot rust te komen zijn er ook 5 slaapkamers, geïnspireerd door de nieuwe longhaul cabines die eind dit jaar worden geïntroduceerd. Verder zal er een gamekamer zijn en zelfs een pooltafel.
België komt vooral naar boven in het food & beverage aanbod. Aan de Belgian Bar kunnen gasten verschillende bieren van AB InBev tappen. Cateraar Newrest verzorgt Belgische hapjes, Rombouts de koffie en Neuhaus chocolade.
Voor Miles&More HON Circle leden is er een aparte VIP ruimte met Belgische en internationale kunst.
De vernieuwde en uitgebreide lounge gaat begin juni open. Naast Star Alliance Business Class passagiers en Gold leden, en Miles&More Frequent Travellers wordt de lounge ook gebruikt door Emirates, Etihad, Air Malta en Finnair.
Geef een reactie