World of Hyatt (Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheFlyingDutchboy, 30 jul 2014.

  1. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Gratis krantje nog wel :p
     
  2. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
  3. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Na de verplichte paswoord verandering bij Hilton en SPG, volgt nu ook Hyatt:

    "As part of Hyatt Gold Passport’s routine monitoring of member account activity, we found a small number of accounts were accessed by an unauthorized individual utilizing member usernames and passwords. We have no reason to believe, at this time, the login information was obtained through Hyatt Gold Passport, and we continue to analyze and monitor our systems. We have reached out to members we know have been affected to resolve any concerns.

    To enhance your account security, we are resetting all passwords connected to a username. The next time you sign in to your Hyatt Gold Passport account, you will need to change your password by following the directions below. We strongly recommend that you reset your username and password to a unique combination not used elsewhere. You will not be able to access your account online until you change your password.

    To change your Hyatt Gold Passport password:
    1) Visit goldpassport.com
    2) Click "Forgot Password" in the sign-in section and follow the directions
    3) Look for a temporary password sent to your email and follow the directions"

    Alleen de manier waarop je het moet veranderen laat te wensen over... Via de forgot password funtionaliteit, maw momenteel geen toegang tot jouw account tot je het paswoord hebt veranderd.
     
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Tellen points+cash nachten ook mee als qualifying nights bij de diamond challenge? Normaal wel dus ik denk nu ook maar ik wil het toch even zeker weten voor ik me aanmeld.
     
  6. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Waar ga je de challenge doen ?
     
  7. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    In de US misschien. Heb 4 nachten bij PH Washington DC staan en dan misschien ook 5 nachten bij een Hyatt portfolio hotel in NYC (dmv points+cash) nog geen idee welke.
     
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Points & Cash zijn qualifying.
    Ik ga de challenge in augustus doen.
     
  9. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    P&C tellen mee als qualifying nights bij Hyatt. Boekingen met enkel punten niet, al betaal je dan geen local taxes.
    Local taxes betaal je wel bij P&C boekingen.
     
  10. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Waar ?
     
  11. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    China.

    Deze stays had ik al geboekt.
    4 nachten Park Hyatt Shanghai
    5 nachten Park Hyatt Beijing
    2 Nachten Hyatt Regency Hangzhou
    2 Nachten Grand Hyatt Lijiang
     
    Ready2Board en Ipponmaster vinden dit leuk.
  12. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Jammer dat je nu eerst de 12 nachten moet volmaken vóór je de Diamond voordelen krijgt, maar wel begrijpelijk.
    Mogelijk krijg je in China o.b.v. je Platinum lidmaatschaap al wel een aantal leuke upgrades aangeboden.
     
  13. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Voor mijn Park Hyatt stays gebruik ik 6.000 Gold points voor een suite upgrade, daarnaast heb ik een Virtuoso rate, wat mij in iedergeval ontbijt geeft en nog wat perks.
     
  14. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    aha, mooi! Welke Virtuoso agent gebruik je voor boekingen?
     
  15. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Eentje van Brownell Travel. Neemt volgens mij op dit moment geen nieuwe klanten aan om de kwaliteit te waarborgen voor zijn huidige klanten. Je kunt wel via Brownell of Vituoso een andere agent vinden. Let wel op: de meeste agents hebben een flinke minimum spend voordat ze überhaupt aan de slag voor je gaan.

    Wil je alleen de Virtuoso rate? kijk dan even op classictravel, hier kun je online Virtuoso rates boeken.
     
  16. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    Zijn er nog mensen die de nieuwe Diamond Challenge al gehaald hebben?
    Zelf heb ik in juli en augustus 22 overnachtingen geboekt in diverse Hyatts in Amerika, dus ik ga me midden juli aanmelden, kijk er nu al naar uit ;-)
    Gedurende 1 van de stays in de US haal ik Diamond, weet iemand hier of je dan tijdens die stay al gebruik kunt maken van de perks? (Regency access bijv)
     
  17. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    In tegenstelling tot de vorige Diamond challenge gelden de voordelen die je krijgt als Diamond (toegang club lounge, 4 DSU's, extra punten etc.) pas nadat je 12 nachten hebt geslapen in de referentieperiode. Zie hier voor meer uitleg. Wel geniet je meteen de voordelen als platinum maar dat geeft je geen toegang tot de club.

    Ik ben momenteel "bezig" met de challenge, op 24 juni heb ik de 12 nachten volbracht. Aanmelden ging overigens snel, een telefoontje naar de helddesk was voldoende.
     
  18. BIndair

    BIndair Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    232
    Trofeepunten:
    43
    I know, had in 2013 al eens de challenge gedaan (en gehaald) onder die voorwaarden, dus meteen Diamond met alle perks. Had overigens nooit gedacht dat ik nog een keer een challenge zou kunnen doen, ivm met de 'once in a lifetime' regel. Heb bij onemileatatime gelezen dat dit kan, we zullen zien ;-)

    Maar ik bedoelde dit: tijdens 1 van de komende stays in de US, eentje van 4 nachten, bereik ik de de vereiste 12 nachten. Zou je dan in die specifieke stay, (waarin je dus Diamond wordt) van de perks gebruik kunnen gaan maken?
     
  19. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Zijn dat echt betere rates? Ik zie bij de paar hotels die ik checkte dezelfde rates als op de website van het hotel/keten zelf
     
  20. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    De Virtuso rate is vaak de daily/flexible rate van het hotel, alleen nu inclusief perks zoals ontbijt en room upgrades.
     

Deel Deze Pagina