Ik heb al bijna 2 weken geleden na mijn boeking een BRG aanvraag ingediend bij Hyatt. Deze is toen geaccordeerd en op mijn reservering staat nu die nieuwe prijs. Maar ik heb nog steeds geen debet correctie op mijn creditcard gezien. Hoe lang duurt dit? Of krijg ik dit pas na mijn stay?
Ah ok, ik had gewoon het duurste tarief geboekt. Wist wel zeker dat ik een lagere rate kon vinden. Maar anders moet je even bellen met Hyatt. Ik heb trouwens als preference aangeven: early check-in. Heb je hier toevallig ervaring mee. Geen idee of het gaat lukken tho.
Heb jij al geld terug ontvangen dan? Geen ervaring mee. Ligt er een beetje aan hoe druk het de nacht ervoor is denk ik.
Mijn creditcard hebben ze nooit gecharged. Kan gewoon ter plekke betalen met mijn Amex. Reserveringen maak ik altijd met een prepaid creditcard waar niks op staat. Op deze manier kunnen ze me niet onnodig chargen maar krijg ik wel een guaranteed reservering.
Een half jaar geleden heb ik een hotel geboekt op Bali voor rond de € 500. Helaas moest ik wel annuleren. Had dit via booking.com gedaan. Toen kreeg ik ineens annuleringskosten aan mn broek. Op booking.com stond dat ik nog gratis kon annuleren maar de eigenaar vertelde dat dit niet mogelijk was en dat hij het volledige bedrag van mn creditcard af zou schrijven. Maarjah, gaat lastig als er niks op staat. Sindsdien niks meer gehoord.
Vanaf 31 oktober is het blijkbaar niet meer mogelijk om een Hyatt Diamond challenge aan te vragen... jammer want tijdens de challenge kreeg je de Diamond status al met de daarbij horende voordelen, zoals o.a. de suite upgrade vouchers. Bron: http://upgrd.com/thetripsherpa/breaking-no-more-hyatt-diamond-challenges.html
Nooit geprobeerd. Heb alleen maar reserveringen gemaakt een gewijzigd. Early check-in kun je het beste vragen door het hotel zelf te bellen.