Welke fora naast IVV?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door flyer7191, 16 dec 2014.

  1. Maan

    Maan Guest

    Ik kan hem tot 348 trimmen.
    Het is echt niet moeilijk jongens... Ja die beste misschien wel want die vind ik ook niet..
    Maar probeer gewoon eens op budgetair airports die dicht bij elkaar liggen als 3x en je zult zien dat het niet moeilijk is maar dat je er alleen tijd in moet steken.
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Vele van jullie zullen ook FT volgen en nu valt het mij op dat BobKop heel veel goede ex-europa vluchten vind. Zo iemand zou echt een aanwinst zijn voor dit forum. #hinthinthint ;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hij leek vandaag wel in overdrive op FT :)
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Idd en heel gemeleerd ook. Misschien kan een van onze "ikvliegveel-ers" die ook heel actief is op Flyertalk de naam van dit forum laten vallen haha.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb op al de jaren dat ik op FT zit 3 posts gemaakt... vooral actief als "lurker". M'n RSS feed ging als een tierelier vandaag, komend weekend eens bekijken wat er allemaal tussen zit. Geen idee wie er van hier erg actief op FT is, weet dat er ook een aantal leden actief zijn op MP.
     
    charley020, Jan van Putten en Flying doc vinden dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hij heeft er vandaag weer een hele resem bij gepost op FT, ik denk dat het ondertussen 3 pagina's met threads zijn...
     
    Flying doc en SVDH vinden dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb een deel van de deals bekeken, maar de meesten zijn voor een lang verblijf (1 week, 2 weken, tot zelfs bijna 2 maanden). Leuke deals op zich, maar je moet er wel de tijd voor hebben. Het zijn geen quick turn around mileage runs.

    Een andere hele goeie bron voor tips met betrekking tot miles & points, vind ik travelisfree.com
    Drew & z'n vrouw reizen de hele wereld rond, al gedurende een paar jaar. Hij kent een aantal FFP als z'n broekzak en heeft ze tot in de details ontleed op z'n site. Op die site die z'n vrouw onderhoud, staat een hele breakdown van al hun uitgaven & kosten die ze maken voor al hun trips.
     
  8. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Inderdaad hele leuke, leerzame site! Uiteraard wel gebaseerd op de USA met die extreme cc deals!
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, veel van hun miles komen van de gekende sign up bonussen van kredietkaarten. Maar daarnaast staat er een schat aan informatie aan routing rules van United en AA. Daarnaast zijn ook z'n reeks over "cheapest miles to..." en z'n "Hopper" reeksen informatief, zijn veel trips mee te plannen met die info ;)
     
    Flying doc en Jan van Putten vinden dit leuk.
  10. Wanderlust84

    Wanderlust84 Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Heb er een aantal een beetje bekeken en de meeste die hij post met bv 2 maanden zijn ook te maken in een korter tijdsbestek. Niet heel uitgebreid gekeken maar genoeg van bv 2 maanden-> weekje.
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben het hele FT mileage run forum aan het downloaden als offline content, de trick it thread op zich is bijna 2700 pagina's... genoeg leesvoer voor tijdens de vluchten op dinsdag om tips & tricks uit te halen :D
     
  12. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Lionell, doe normaal! Je gaat op vakantie. Ga je verdiepen in de plaatsen die je gaat bezoeken:)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Haha, ik ga met een local op reis, het is de streek waar mijn vriendin is opgegroeid ;)
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Wat was er de laatste dagen gaande in de Trick It thread op FT, veel fuss en discussie over mergen van verschillende threads en het publiek worden van bepaalde routeringen en tricks? Ik stond pagina's achter toen ik het las... Iemand enig idee?
     
  15. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ja, die geprinte versies die je bij je had updaten zichzelf niet heh... :p
     
    Basjep, Lionell, Jan van Putten en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hehe, die bewaarde versies kan je wel updaten maar dan heb je een "kleine" achterstand :D
     

Deel Deze Pagina