Volgende week vrijdag vlieg ik weer eens naar Azie. Dit keer een trip van een week waarbij ik aan de voorkant Hong Kong bezoek, aan de achterkant Bangkok en tussenin even een paar dagen zon pak op Phuket. Eigenlijk had ik in deze week een ticket naar Vegas in de la liggen maar verkies toch even de relatieve Aziatische rust boven de gekte van Las Vegas.
Februari een weekje naar Miami. Vorig jaar samen mijn vriendin allebei een volunteery bump voucher gepakt t.w.v. 750 usd doordat we vlucht LAX-DFW lieten schieten en uiteindelijk met BA via LHR 4 uur eerder thuis waren dan ons oorspronkelijke schema. (owja en in een boekingsklasse die meer miles opleverde).
Maart vlieg ik de Penang Curry error fare van Edinburgh naar Penang met Qatar Airways. Paar daagjes genieten in Maleisie maar bovenal even de basis leggen voor wederom een jaar met status bij British Airways(540 tier points).
In April heb ik enkele reis Johannesburg-Londen-Barcelona op de planning staan die ik voor een kleine prijs (lees error) op de kop heb getikt bij BA in first class. Moet nog even kijken of ik hier een direct turn around van maak of er een trip om heen bouw.
In Mei vlieg ik nogmaals naar Hong Kong. Een retour van Barcelona voor 190 euro kon ik niet laten liggen. Zie nog wel wat ik daar ga doen.
De laatste trip die so far staat ingepland is een trip richting Japan. Middels de avios uit de beste Iberia promotie van vorig jaar heb ik nog een enkele reis in business class staan van Tokyo naar Amsterdam via Madrid.
Mezelf kennende zal het hier vast niet bij blijven (ben ik bang)... to be updated

Klik om te vergroten...