Waar voldoet jullie ideale koffer aan?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Flying doc, 7 apr 2016.

  1. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.400
    Leuk Bevonden:
    1.200
    Trofeepunten:
    223
    Ik ben ooit 1x gecontroleerd, dat was op BCN en daar wilde men perse dat ik mijn koffer in die meetbak moest plaatste. Hij ging erin en mocht dus mee.

    Verder de laatste 10-12 jaar nooit ergens een controle gehad op afmetingen van handbaggage.
     
    Jeroen23 vindt dit leuk.
  2. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb een travelpro elite slim. Die is 55x40x20 en ben tot nu toe nog nooit gecontroleerd. (even afkloppen). Hij is wel NET niet te groot voor de embraer bagagebakken, dus ik zou zeker niet voor groter gaan.
     
    Jeroen23 en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Gewoon voor de cabin gaan, ik heb hem al jaren en is echt een genot om mee te reizen, het boeit echt bijna geen enkele airline.
     
    Jeroen23 en arjen05 vinden dit leuk.
  4. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Ik zou het jammer vinden als je een Rimowa handbagagekoffer verplicht moet inchecken wegens ruimtegebrek in de bagagebakken. Deze krijg dan met deuken terug. Helaas komt dit steeds vaker voor.
    De kans dat je verplicht moet inchecken is overigens klein voor reizigers in business of met status.
     
  5. Jeroen23

    Jeroen23 Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt voor de reacties allen!

    Afgelopen weekend toch maar even gekeken in de winkel. Gekozen voor de S met het idee om thuis te kijken hoeveel erin gaat en het alsnog te kunnen ruilen voor de grotere variant.

    Helaas hadden ze alleen het showroom model op voorraad, dus we moeten ze maar even online bestellen.
     
  6. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Bagagebakken worden steeds groter, kijk naar de A321neo bijvoorbeeld, daar kan de Rimowa Cabin op zijn zij in (zoals het hoort). Kunnen meer mensen hier aub op letten? Danku :D

    Ok, ik moest hem zaterdag ook bij het toestel afgeven (LH CRJ900 FRA-AMS) maar daar wordt hij gewoon even netjes het ruim ingelegd en krijg je hem op AMS, zodra je het toestel uitstapt weer terug, zonder deuken)
     
    Jeroen23 en VinceG vinden dit leuk.
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Mijn TUMI heeft juist moeite met de omgebouwde 737s van KLM. Of andersom dus :D. Liggend gaat prima, op de zijkant gaat de bak alleen nog met veel moeite dicht.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Maar er is altijd een Steward(ess) die hem wel dicht krijgt hoor :D desnoods met deuken.
     

Deel Deze Pagina