KLM heeft zich wel de kaas van het brood laten eten door opgescheept te zitten met die (huidige) lokatie zonder buitenlicht. Locatie van nieuwe Aspire lounges heeft een stuk mooier uitzicht.
Mooi uitzicht op de Fokker van KLM inderdaad! Ben benieuwd naar het resultaat van de verbouwing, heb de 25 altijd al fijner gevonden dan de 52, ook nu na de verbouwing van de 52. In het non-Schengen gedeelte vind ik de British Aiways en de Aspire lounge de beste, voornamelijk vanwege het mooie uitzicht.
52 heeft wel een schitterend uitzicht op de runway en terminals. Lekker Delta/KLM vliegtuigen kijken .
Ik vind de 52 een stuk mooier, helaas is het er elke keer als ik er ben veel te druk. Iemand ervaring met het betaalde restaurant in lounge 52?
ehh is de aspire 26 verplaatst/veranderd? (en verbeterd? nieuwe stoelen beter eten enz.?) iemand foto's?
Wow...een hele verbetering..ik loop achter, ben er maanden tussen uit geweest ! juni 2018 was laatste keer in aspire.
In essentie is de 52 op veel punten beter/mooier, volledig mee eens. Helaas heeft de lounge op de momenten dat ik hem doorgaans bezoek een hoog Artisgehalte. Zelf hou ik dan ook meer van kleinere ruimten, in plaats één grote kamer. Misschien komt daar verandering in als de lounge helemaal open is. Als het echt heel druk is, ga ik naar het servicerestaurant. Met betrekking tot je vraag: het ontbijt is er geweldig. En heerlijk rustig. Voor <20 euro heb je er een prima ontbijtje. Ja, het kost geld, dat is helemaal waar. Maar voor de meeste mensen is dit toch een stuk bereikbaarder dan, laat zeggen, een Concorde room.
Ik was er afgelopen weekend. De stoelen direct in de buurt van de service balie zijn weggehaald en vervangen door hoge werktafels.
Dit is al 2 weken, achterin bij de rookruimte hebben ze hetzelfde gedaan maar dat staat er geloof ik al een maand.
Ze gaan alweer verbouwen. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie.../klm-neemt-europese-crown-lounge-onder-handen Hoop dat in deze trouwens de self-service bar wel gewoon blijft.