Uitnodiging KLM Personal Assistance

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Nordic75, 21 dec 2020.

  1. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.683
    Leuk Bevonden:
    3.407
    Trofeepunten:
    508
    Ik had hiervoor geen toegang tot KLM PA...
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2021
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    383
    Hugo zou zeggen: #netjesopjebeurt
    ;):D
     
    arjen05, Godenzoon14, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    346
    Trofeepunten:
    63
    Even een korte vraag: ik kom de laatste 3 dagen niet door het menu om een ticket te boeken op het nummer 020-4747747.

    hebben jullie dit probleem ook? helaas heb ik geen pa tot mijn beschikking..

    dank
     
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    450
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    123
    Net de PA service gebeld voor een optie en wijziging van een vlucht. Normaal gesproken op dit tijdstip helpt niemand je en wordt je door verbonden naar de platinum lijn. Echter door enorme drukte op die lijn wordt je nu standaard doorverbonden met de ultimate platinum lijn

    Top service!!
     
    Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    2.005
    Leuk Bevonden:
    3.457
    Trofeepunten:
    558
    Ultimate lijn is er tot 18.00u, dus als het daarna was heb je de platinum servicelijn gesproken. Als je via PA belt nemen ze wel op met PA of ulti.
     
    Jack of all trades vindt dit leuk.
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    450
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb eerst de platinum lijn gebeld. Daar werd de verbinding verbroken omdat de wacht tijd langer dan 30 min was. Daarna PA gebeld en meteen geholpen. Ze vertelde dat ze voor ulti team werkt. Ik geloof je meteen dat ze een andere rol aannemen afhankelijk wie belt.
     
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    2.005
    Leuk Bevonden:
    3.457
    Trofeepunten:
    558
    Voor zover ik weet word je met ulti of PA nummer wel vooraan in de rij gezet bij de platinum servicelijn. Sommige medewerkers daar hebben sinds kort (volgens mij) toegang tot de PA en ulti mailbox; in ieder geval de nachtdienst.
    Kreeg je ook een survey na afloop? Ik merk dat als ik heb gesproken met een medewerker die opneemt met premium service / ulti / pa, bij de platinum servicelijn dus, ik daarna vaak een survey krijg om de medewerker te beoordelen. Dat gebeurt bij gewone platinum lijn niet, dus misschien zit er toch iets verschil in training oid..
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    383
    Bij de PA groep worden ze wel beter naar mate je langer meeloopt als klant. Inmiddels krijg ik de groeten van collega’s (blijkbaar werken ze deels op kantoor) als ik met iemand aan de lijn hang.
    Laatst zei ik m’n naam en was de reactie “Uh oh”, ze kennen me al :D
     
    Amsterdam en Carel1 vinden dit leuk.
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik krijg na een gesprek ook geregeld een survey. Overigens is de service van de medewerkers van de PA lijn absoluut perfect.
     
    beuse242, Amsterdam en Urbanjazz vinden dit leuk.
  10. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Ik was afgelopen zaterdag ook heel erg blij met PA toen vluchten in LIS waren geanuleerd door staking. Mijn partner platinum lijn gebeld... werd opgehangen door drukte... Ik met PA lijn gebeld, binnen 1-2 min opgenomen en prima geholpen....
     
    Amsterdam, Carel1 en Urbanjazz vinden dit leuk.
  11. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    2.005
    Leuk Bevonden:
    3.457
    Trofeepunten:
    558
    Vind het overigens wel treurig om te horen dat de platinum servicelijn zo overbelast is. Zullen vast wel redenen voor zijn, ineens veel belletjes of vrije dagen van personeel.
    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit de doelgroep is die als eerste weer gaat vliegen terwijl de gemiddelde Nederlander nog twijfelt. Als die goed ondersteund worden, juist bij ongeregeldheden, vliegen ze wellicht nog een keer extra.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    2.014
    Trofeepunten:
    333
    Ja ben ik met je eens. heb de afgelopen 2 weken meerdere keren naar de platinum lijn gebeld op diverse tijdstippen en ben er niet doorheen gekomen. Heel teleurstellend.
     
    Enzo en arjen05 vinden dit leuk.
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    2.005
    Leuk Bevonden:
    3.457
    Trofeepunten:
    558
    Als je 30 miljoen passagiers hebt en alleen nog de telefoon opneemt voor je 4000 ultimate en PA klanten, I don't know.
     
    Enzo en VinceG vinden dit leuk.
  14. Treb

    Treb Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    13
    Kan het personeel aan boord zien dat je in de Platinum PA groep zit? Maw: heeft het nog iets van voordelen in termen van operational upgrades of pro-actieve service?
     
    Enzo vindt dit leuk.
  15. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    2.003
    Leuk Bevonden:
    2.168
    Trofeepunten:
    408
    Personeel kan alleen de frequent flyer status zelf zien. Maar ook eventuele opmerkingen die een gate, lounge of PA agent in de boeking heeft gezet.
    Zo wordt wanneer ik wordt omgeboekt naar andere vluchten door IRROPS daar altijd melding van gemaakt in de boeking en is de ervaring dat dit de kansen op een courtesy upgrade vergroot, niet in de laatste plaats omdat de nieuwe plek bij IRROPS niet altijd voorin het toestel is.
     
    Enzo vindt dit leuk.
  16. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    2.005
    Leuk Bevonden:
    3.457
    Trofeepunten:
    558

    Misschien is er iets veranderd, maar vorig jaar was het zo: PA kan geen aantekening maken voor de iPad van cabinepersoneel, wel voor elke medewerker die een computer heeft - dus aan de grond. Uitzondering zijn service recovery vinkje (aan/uit, zonder uitleg) en ulti voorkeuren, maar deze vraag ging volgens mij over enkel PA.
     
    Enzo vindt dit leuk.
  17. Treb

    Treb Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    13
    Wat is een service recovery vinkje?
     
  18. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    2.003
    Leuk Bevonden:
    2.168
    Trofeepunten:
    408
    Het kan ook via die weg gegaan zijn dat de gate agent de informatie heeft doorgespeeld aan het cabinepersoneel, want bij elke IRROPS weet de bemanning aan boord er altijd van.
     
    Enzo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina