SKYTEAM | KL/AF/DL | HEL-NYC | €855

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door TXL-ler, 26 nov 2016.

  1. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Stock is de uitgever van het ticket. Meestal (maar niet altijd) bepaald dit ook jouw vluchtnummer. FB miles worden gebaseerd op jouw vluchtnummer. Nu is het bij veel andere miles programmas nog zo dat het uitmaakt of de uitvoerende maatschappij (delta metal) ook nog een partner is, bij FB lijkt dit niet zo te zijn.

    Nu, ondanks dat Delta of Finnair (of bijvoorbeeld Air Baltic of Transavia) de vlucht uitvoeren en dus een eigen codeshare vluchtnummer hebben, verdien je Miles op basis van je AZ, AF vluchtnummer
     
  2. pieter-sa

    pieter-sa Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Erik paar minuten, geen idee hoeveel fb miles. Even doorbijten en het gaat lukken, ik ben totaal geen expert...succes! Ita matrix...vond ik deze
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      367,6 KB
      Weergaven:
      50
  3. Rob_L

    Rob_L Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    iemand een idee welke steden met deze fare te bezoeken zijn. Boston klinkt nu net niet echt aantrekkelijk als citry trip (al eens NY bezocht). Was aan het kijken of Washington erbij kon plakken, maar dat lukte me niet. Dus blijft NY over.

    Wil de trip gebruiken om eens in de A380 te vliegen en dan met KLM terug naar AMS, maar dat lukt me vooralsnog niet. Het gaat me niet zozeer om de miles..(rond de 18k lijkt me prima)

    HEL-CDG
    CDG-JFK (A380)
    JFK-CDG
    CDG-AMS
    AMS-HEL
     
  4. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
  5. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Jammer, alles net geregeld is de deal voorbij :eek:
     
  6. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Pff, ik krijg deze onmogelijk in ITA. Wat heb je ingevoerd? :)
     
  7. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Die had ik gister uiteindelijk wel voor elkaar.. Prijzen zitten nu echter dik boven de 2000,-
     

Deel Deze Pagina