+1 Daarom vlieg ik ook veel liever van en naar een klein vliegveld zoals RTM dan van of naar bijvoorbeeld Schiphol.
Reis zelf als momenteel als zilver en eigenlijk nooit problemen gehad, meestal gewoon in de priority rij gaan staan. Men scant je boarding pass en je bent aan boord. Afgelopen maand in Taipei, Ams en Londen gedaan. Zelfs een keer een gast meegenomen en niemand er over gehoord.
Ben silver member en op Schiphol en andere luchthavens volg ik gewoon Sky Prio. dus ook met bagage, security en bij boarden. Tot nu toe zonder problemen.
Hier even op doorgaand... Ik check net in voor onze vakantie richting Amerika (AF van DUS via CDG). Staat op beide BP Skypriority terwijl ik nu nog FB Silver ben en m'n vriendin zelfs Ivory.. Iemand dit ook wel is meegemaakt? Mijn Silver status staat ook gewoon op de BP...
Ja heb het ook wel eens gehad. Ik als ivory mee met een collega die Silver is. Dat was dan wel vanaf AMS. De hoogste Y tariefklassen bij KLM komen nu overigens ook standaard met SkyPriority.