Haha.. Inmiddels vliegen de referral links je hier overal om de oren. Heb er in het begin zelf ook eentje opgezet.. Maar nog niets bijgeschreven op mn account ;-)
Haha, helaas niet meer voor dezelfde prijs. Maar je kan t vinden door expliciet boekingsklasse X te zoeken (/f bc=X). Uit m'n hoofd zag ik m vorige week voor 250-275
Op ITA. Daar kan je specific routing instellen: AZ AZ AZ /f bc=X Je kan niet boeken via ita, maar je ziet wel de prijs. Vervolgens kan je alitalia bellen en dan boeken ze t voor je.
Ik heb al 14 segmenten bij elkaar gesprokkeld via AMEX nog meer gaat me niet lukken vrees ik. Toch bedankt voor de tip!
Dank voor het voorbeeld @LdVinci, ik ben ook van plan deze route te doen. Heeft iemand nog een goed advies voor de overnachting?
Novotel Bologna Fiera vond ik persoonlijk prima.Wel al weer even geleden dat ik daar was. Er zijn trouwens nog mega veel weekenden waarin ZWE-BLQ/VCE voor 176 beschikbaar is.(6 segmenten) Blijf het trouwens jammer vinden dat je segmenten niet mee neemt naar het volgende jaar.
Vraagje. Als je 2 aparte boekingen maakt, mag je dan de minimal stay overtreden? Ik zou graag namelijk ZWE-VCE op een vrijdag willen boeken met een return op maandag. En een VCE-ZWE op de zaterdag en zonder daar tussen in. Alleen staat er in de voorwaarden dat je voor ZWE-VCE minimaal 3 dagen moet blijven of een zat-zon nacht. Kan en mag dat?
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Betaal je dan echter niet heel veel extra tegenover een retourtje?