Scheiding vliegveld

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door high_class, 27 okt 2015.

?

Business class passagiers en FFers zouden gescheiden moeten worden van economy class volk.

  1. Ja

    17,6%
  2. Nee

    82,4%
  1. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    +1
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Oké een voorlopig resultaat:

    - Het is niet nodig om een verdere scheiding te bewerkstelligen. De huidige scheiding is genoeg en moet soms beter uitgevoerd worden (bijv in priority boarding). Verder heeft deze scheiding niets te maken met het beter voelen dan een ander, maar enkel met meer comfort.

    -----------
    - Opvallend is dat vanwege de misschien ongelukkig geformuleerde stelling (had oa te maken met maximale character lengte van de stelling), de disscussie eerder ging over een klassenstrijd (lees: (neo)Marxistisch perspectief (niet enkel economisch dus!)), dan over of dan wel FF'ers of Business Class passagiers een andere behandeling verdienen/ horen te krijgen.

    - Een ander opvallend punt is dat sommige gevoerde argumenten soms niet helemaal lijken te stroken meer eerder gedane uitspraken in het Grootste Reisergernis Topic, maar dit is waarschijnlijk te wijten aan de platte formulering (klinkt inderdaad als Apartheidspolitiek) van de stelling of vanwege een veranderde houding.
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wellicht is dit niet het juiste platform voor deze discussie. Ik ben zelf groot fan van Ayn Rand, misschien vind je het interessant om wat van haar te lezen.
     
    high_class vindt dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb geschiedenis gestudeerd en een collega master student is afgestudeerd op Ayn Rand en ik heb er dus het een en ander van meegekregen :)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2015
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina