bv ams muc fran sin heen met Lufthansa 1346 terug met Swiss en dan los bc ticket met Malaysia Airlines naar Bali 750 2096 pp alleen schenken die geen alcohol geloof ik wel een dingetje met Spaanse vriendin
Onthoud wel dat KUL - DPS een vlucht is van minder dan 3 uur, dus zou even een keer extra nadenken of je het waard vindt daar €750,- aan te spenderen voor Business Class terwijl je relatief weinig ervoor terugkrijgt. Ze vliegen die route ook met narrowbodies dus je krijgt er geen geweldig hard product voor terug. Maar dat is natuurlijk geheel aan je eigen voorkeuren!
Daarnaast kun je die route vaak voor een stuk minder vliegen. Met MH is deze route te boeken voor rond de € 150,00 in normale tijden (vroege vlucht met A330, voormalig Air Berlin hardwarde). Maar ook met Malindo Air kun je in Business voor rond de € 150,00 van KUL naar DPS. Recent heb ik voor € 110,00 een ticket geboekt van KUL naar CGK met KLM in Business. Dus nee @jonker , die fles rood kun jij niet met goed fatsoen zelf opdrinken .
hmm goede tip dat, zo small vliegtuigje in de bc heeft weinig toegevoegde waarde voor zo korte vlucht... hoe kom je trouwens Indonesië binnen (bali) in deze corona tijd .... lijkt wel onmogelijk nu...maar ik zoek nog verder... de valbuena no 5 staat op temperatuur trouwens..
Waarom gaan jullie niet naar Latijns America? Veel minder gedoe met inreisverboden enzo. Kan je vriendin ook nog in d'r eigen taal terecht
En je kan ook nog een paar uur van te voren in de LP lounge. Gezien de verhalen op FT is dat ook de moeite waard.
Uiteindelijk een mooie reis geworden? Ik heb tussen 19 september en 1 november vrije tijd, voldoende voor een mooie trip. Zal nu zelf even zoeken voor een mooie route binnen economyclass (tenzij er een mooie deal voor business is). Tips zijn uiteraard welkom, waarvoor dank.