rond trip Asia business class

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door jonker, 28 jul 2021.

  1. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    2 jaar terug via deze site tegen een geweldige deal aangelopen ams-london-honkong-bangkok-kuala lumpur-london-amsterdam met BA, en partners...
    betaalde toen geloof ik 1700 of 1800 euro en nu ben ik uiteraard naar een vergelijkbare deal opzoek, kriskras door reizen in de business class met mijn vriendin... iemand nog tips want zo'n deal kom ik echt nergens meer tegen!!
    dus max 2000 euro pp zo veel mogelijk luxe km maken en plekken zien :cool:
    hoe ik ook zoek ik kom vergelijkbare deal nergens tegen, mooie fles Spaanse wijn voor de gouden tip
    ging om deze deal toen der tijd
    https://insideflyer.nl/insidedeals-meest-interessante-deals-012/

    Met vriendelijke groeten,
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2021
  2. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Hi @jonker ,

    Goed om te lezen dat je hier een fijne deal had gevonden, de meesten hier steken er best veel tijd in om dit soort deals te vinden.

    Je zou het ook iets anders aan kunnen pakken door na meer dan 2 jaar na je laatste post om de gouden tip te vragen... Zoals gezegd steken de meesten hier er dagelijks wel tijd in om mooie deals, routes, hotels etc te vinden en dan voelt het voor mij toch enigszins als profiteren om hier even een dealtje te komen scoren en vervolgens meer dan 2 jaar niets van je te horen, het is hier een community die elkaar graag helpt, maar dat moet wat mij betreft wel van twee kanten komen...
     
    MilesHunter, Thijsk, Nordic75 en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    eens, echter na 2 jaren of corona shit niet echt meer in de mogelijkheid gekomen (financieel) om me bezig te houden met dit soort luxe uitspattingen meer een kwestie van overleven maar gelukkig schijnt er weer licht in de horizon
     
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Laatste post daarvoor was ook een jaar geleden :rolleyes:
     
    jonker vindt dit leuk.
  6. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    ja hallloooo tis niet elk jaar feest jammer genoeg
    :(
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Dan kun je in de tussentijd toch wel hier actief deelnemen aan gesprekken? Zelf zoeken naar goede deals, die je misschien dan zelf niet gebruikt maar waar je anderen dan mee helpt zoals jij met jouw ticket geholpen was?
     
    Thijsk en jphorn vinden dit leuk.
  8. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    ja tuurlijk maar niet iedereen is een expert op dit gebied, denk dat er heel veel mensen zijn die meelezen en niks bijdragen of nuttigs te melden hebben kan je beter stil blijven, ja vlieg 10 keer per jaar naar madrid ivm relatie, boek dan eens een enkeltje met aireuropa als tip is dat wat je bedoelt?
     
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Hoe denk je dat de leden hier expert geworden zijn? Komt echt niet aanwaaien.
     
  10. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    ben er al helemaal weer klaar mee wat een azijn visserij hier zeg, vraag stellen en meteen bak @#$% over je heen krijgen succes met het forum dan maar blijf wel gewoon lezen als het me uit komt heb geen zin om mezelf te verdedigen voor dit soort onzin toekomstige leden zijn gewaarschuwd
    m.a.w je bent hier alleen als "expert" welkom nou lekker... dan heb ik het verkeerd begrepen na al die reclame banners, een gewone vraag stellen mag dus niet ... asjemenou
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2021
  11. Bosbewoner

    Bosbewoner Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Bangkok vanuit Amsterdam is in November via Air France, Etihad, Turkish airlines of Finnair te boeken voor 1600. Allemaal via hun homebase. Rechtstreeks met KLM voor 1800.
     
  12. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    beuse242, lloydje33, jonker en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.280
    Leuk Bevonden:
    3.158
    Trofeepunten:
    483
    Zou momenteel geen reis met zoveel mogelijk stops boeken richting Azië, tenzij je een liefhebber van airline vouchers bent. Het ziet er voor 2021 en begin 2022 niet echt positief uit daar.

    Heb hier smakelijk om gelachen.

    Nou nou nou nou, je geeft wel erg snel op. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad toch? Wat @Godenzoon14 natuurlijk vooral wil zeggen is dat dit forum geen reisbureau is. Zijn genoeg mensen die hier maar af en toe wat vragen en die krijgen vaak gewoon netjes antwoord.
     
    MilesHunter, beuse242, Urbanjazz en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. Bosbewoner

    Bosbewoner Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Leuke deal! Wel beetje jammer dat het alleen van donderdag tm dinsdag kan. Donderdag avond is daar vaak het gezelligst omdat dan het weekend begint in Dubai. Zondag zijn ze al weer aan het werk.
     
  15. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
  16. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Je mag ook retour he, dus dat is maar liefst 12 uur feest ;)
     
  17. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    We horen er hier in de media momenteel weinig over, met Indonesië wellicht als uitzondering. Echter, berichten die ik uit Thailand hoor van oud-collega's en vrienden zijn momenteel echt niet leuk. Veldhospitalen om de aanwas van patiënten met corona op te vangen, alles zo'n beetje dicht, vaccinaties die erg traag verlopen met voornamelijk minder effectieve (Chinese) merken. Singapore die weer in een gedeeltelijke lockdown is gegaan ondanks een redelijke vaccinatiestrategie/-graad. Zou graag weer naar Azië gaan, maar niet onder deze omstandigheden.
     
    Thijsk, VinceG en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  18. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.280
    Leuk Bevonden:
    3.158
    Trofeepunten:
    483
    Klopt inderdaad. Moet zeggen dat ik bij Singapore nog steeds wel het idee heb dat ze willen openen zodra de vaccinatiegraag echt hoog genoeg is. Maar ja, niets staat vast.

    Het beeld wat je aangeeft over Thailand hoor ik ook via mijn vrouw, maar dan uit Indonesië. Die heeft beangstigend veel vrienden en kennissen (dertigers) die inmiddels zijn overleden aan COVID. Die komen dan niet van het dichtbevolkte Java, maar van een klein eiland. Toch zijn er nog voldoende mensen daar die het vaccin niet eens willen, want daar is men nog wat gevoeliger voor desinformatie.

    Wij zijn nog steeds voornemens om daar in oktober naar toe te gaan, maar voor ons ligt dat wat anders. Maar op dit moment kom je er zelfs met een visum voor familiebezoek niet in helaas.

    In Maleisië willen ze vanaf volgende maand versoepelen, ondanks het feit dat er nog steeds nieuwe records worden gebroken qua dagelijkse besmettingen. Ben dus heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.

    Normaal gesproken denk ik altijd "het waait wel over" en vaak is dat dan ook zo, maar ik vind de situatie in Azië ten aanzien van COVID best wel uitzichtloos.

    Hoop echt dat er een keer een "onverwachte meevaller" komt.
     
  19. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    mee eens (met zo'n antwoord kan ik wat) we blijven verder zoeken en kijken of ik paar nuttige steentjes kan bijdragen
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  20. jonker

    jonker Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    mee eens (met zo'n antwoord kan ik wat) we blijven verder zoeken en kijken of ik paar nuttige steentjes kan bijdragen
     

Deel Deze Pagina