Wakker worden om 3.30 en lezen dat je nog 45min langer had kunt slapen Gaat nog leuk worden op CDG van 2E-K naar F in 30min. Dat gaat hem niet worden
Kan. Bij paspoort kun je langs. Eventueel met smoesje. In lounge krijg je een piep bij zelfscan, maar bij controle mag je wel naar binnen. Althans is mijn ervaring van 2 jaar terug.
Naar 2E-K kun je gewoon lopen. Maar dat wil je niet. Ene moment rustig, andere moment lange rijen Naar 2E-L staat iemand die wel checkt of je naar L moet op basis van je ticket. Ik heb me er paar keer doorheen gepraat. Echter in de L lounge gaan ze altijd helemaal los in het Frans als je daar met je F vertrek binnen loopt. Als ze zijn uitgetierd dan zeg ik; English? Na een zucht laat ze je alsnog doorlopen
Ready2fly hangt samen met alle COVID documenten controles. Als ze bij het inchecken dit goed aangeven dan zie je dit terug op je boarding pas. Ook digitaal.
Dat staat er niet bij. Dat "Veel plezier met de run" is mijn reactie op wat @Ready2Board schreef omdat deze ook de run doet/heeft gedaan.
Oh ik was maandagochtend (vlucht om 10u) ook in 2F Was het bij jou vervolgens bij de gate ook zo druk? Ik vond het echt bizar om te zien. Ik ga morgen de KRK run doen, de wekker is al ingesteld op 03:45
Jazeker het was onwijs druk. Vliegtuig naar AMS stampvol. Ik ben morgenochtend vroeg ook weer op schiphol. Geen run helaas. Met OS de route AMS - VIE - IAS. ..ik heb een hotel op Schiphol genomen..
Morgen zie ik dat mijn vlucht vanaf cdg ook weer helemaal vol zit, als ze maar niet weer upgraden naar een gangpadstoel in biz,..