Quality Observer Programma KLM/AF

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door FlyingDutchman87, 19 aug 2014.

  1. TLSpace

    TLSpace Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    13
    Voor het eerst een mailtje gehad. Voor een long haul eind van de maand, lijkt me leuk om een keer te doen!
     
  2. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik ben nog nooit uitgenodigd voor het QOP, maar kreeg wel net een mailtje van de KLM customer satisfaction of ik een enquete wilde invullen over mijn vlucht die ik vanochtend had om 06:50 van AMS - ARN. Ingevuld maar werden geen miles aangeboden :( Hoopte ik stiekem op.:D
     
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ik heb ook voor het eerst een mailtje gehad voor een vlucht naar HEL binnenkort.
     
  4. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb voor het eerst een mailtje gehad voor beoordelen van vlucht GLA-AMS met Quality Observe Programme. Nog goede tips waar ik op kan/moet letten?
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Gewoon invullen naar eigen inzicht. Is niet heel bijzonder.
    - heb je de Lounge bezocht
    - werd er goed opgeruimd
    - ben je met een glimlach ontvangen

    zoiets dus
     
  6. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Cheers!
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  7. FBR89

    FBR89 Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Er wordt af en toe om een foto gevraagd (wel of geen aparte business class desk, vies vliegtuig, etc.) , dus achteraf invullen is voor sommige vragen lastig
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik vlieg deze route met regelmaat. Er is prio security (superfijn) en een prima lounge. Boarden is bij mij vaak een chaos, dus ik ben benieuwd hoe het is als jij vliegt.
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  9. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    FBR89 vindt dit leuk.
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Die foto is altijd optioneel en kan je ook overslaan. Dus in theorie kan je de enquête ook op een ander moment invullen.
    Ik probeer het altijd wel tijdens de vlucht, maar ik ben niet alleen met die enquête bezig dus het komt voor dat ik stapjes ben vergeten.
     
    Wammes_NL en FBR89 vinden dit leuk.
  11. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Weer dit. Beetje jammer dat ze mij niet de miles optie geven. Ze sturen alleen een mailtje of ik 5 minuutjes de tijd heb om wat feedback te geven
     
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Tja het is gewoon random geloof ik. Het helpt wel als je vaker vliegt en status hebt.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  13. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik krijg af en toe een uitnodiging voor QO en altijd het mailtje.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Dear Quality Observer,

    Because of the worldwide impact of the Corona virus on air travel, Air France KLM has asked us to discontinue the sending of invitations for the Quality Observer Program with immediate effect. This means that, until further notice, you will not receive any invitations to observe your flight. If you already have received an invitation to act as a Quality Observer for a flight in the future, please disregard that invitation.
     
  15. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    ''We are pleased to announce the resumption of our “Quality Observer” product and service conformity programme, which was interrupted due to the COVID 19 pandemic.

    A new version of this programme is now available, making it easier to provide answers (no app to download) and a shorter questionnaire focused on evaluating our services either on the ground or on board and on arrival (instead of the full journey before).

    For each completed questionnaire and to thank you for your participation, you will receive 500 Flying Blue Award Miles as well as a 20% discount on certain items in the Air France online shop.

    Your observations are valuable to us and contribute to the continuous improvement of our products and services throughout our network. We would be delighted to see you as an active Quality Observer on one of your next flights.

    Best regards,

    Kantar, on behalf of AIR FRANCE and KLM''

    Nu maar hopen dat we ook weer eens kunnen gaan vliegen....
     
    Sandor en michiel1 vinden dit leuk.
  16. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Zelfde mail hier.
    Alleen is het bij mij al een paar jaar geleden dat ik uberhaupt een uitnodiging heb ontvangen om een vlucht te beoordelen.
     
  17. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Ook hier ontvangen - vaak kreeg ik deze questionnaire bij long haul naar Azië, maar dat zit er nu even niet in....
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2021
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik kreeg de uitnodigingen ook geregeld voor vluchten in Europa.
     
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Heb de eerste survey ingevuld binnen voor een intercontinentale vlucht economy. Zeer gereduceerd, geen app meer zoals eerder al genoemd en alleen de ervaring aan boord wordt nog uitgevraagd, met focus op:
    • schoonmaak / onderhoud / functioneren (stoel, in-flight entertainment, toilet)
    • eventuele vertraging
    • communicatie
    Voor de vlucht krijg je de topics door en na de vlucht kun je (zodra je weer online bent) de survey invullen.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  20. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Alweer 2e keer dit jaar een uitnodiging, mag komende dinsdag weer aan de bak op AMS - CDG.

    Zoals arjen05 aangeeft, is het niet echt meer boeiend. Vragen of het Sky priority bordje er hangt en of je op tijd de kist in bent.

    Helaas verder niet de mogelijkheid verdere feedback te geven.
     

Deel Deze Pagina