Naam hotel: Canopy By Hilton London City
Welke elitestatus heb je en welke voordelen heb je gekregen:
Diamond.
- Vroege incheck om 09:00
- Late check out om 15:00
- Ontbijt voor 2 personen
- Upgrade naar premium room op 12e verdieping
- Gratis drankje en mogelijkheid om vanaf menu tijdens ontbijt te bestellen (dit kreeg ik alleen toen ik later in de week hier wederom verbleef ivm werk)
Goede & slechte punten:
+ Nieuw en fris hotel. Erg hip (Ben ik niet, maar toch was het leuk
)
+ Jong, maar zeer vriendelijk personeel
+ pro actief alle voordelen aanbieden en herkennen van status
+ Fijne kamer en goede bedden.
+ perfecte locatie om de hoek van tower hill en diverse metro stations op minder dan 500 mtr zodat je alle uithoeken van London kunt bereiken. Vanaf London city airport ongeveer 25 pond voor een taxi.
+ goed ontbijtbuffet
+ zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
- Dakterras nog niet open
- Zou verder weinig negatiefs kunnen verzinnen. Heb mijn nieuwe favoriete hotel gevonden.
Ben je tevreden en zou je nog eens komen?
Jazeker! We waren hier afgelopen weekend voor citytrip en door de treinstaking moest ik later in de week eerder terugkomen naar London en gelijk besloten om weer hier te boeken. Ook 2e keer stelde niet teleur en juist nog meer voordeel ontvangen.
Mijn opmerking over Jon, maar zeer vriendelijk komt vanwege het volgende:
Ik merk toch wel veel op in de hospitality business dat jongere medewerkers vaak toch wat minder vriendelijk zijn en zich meer laten leiden hoe zij zich voelen op dat moment. Maar in dit hotel absoluut niet. Enorme mix van nationaliteiten. Erg verfrissend.
Hun bar op de 8e verdieping is nog in aanbouw, dat is wel jammer. Ik denk dat dit een enorme aanwinst zal zijn aangezien het hotel op hogere verdiepingen een mooi uitzicht heeft op de city.
Dus jah ik heb mijn nieuwe favoriete hotel in London wel gevonden. Gelijk voor het shopping weekend in December ook geboekt.
Bekijk bijlage 6709
Bekijk bijlage 6710
Bekijk bijlage 6711
Bekijk bijlage 6712
Bekijk bijlage 6713
Bekijk bijlage 6714
Klik om te vergroten...