Opinion Rewards Club

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door TMW89, 14 feb 2015.

  1. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Ik doe nauwelijks iets met e-rewards, maar kreeg deze week wel een bericht dat ze 300 punten naar mijn accor account gaan sturen.
     
  2. Peter14

    Peter14 Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Heb mij hier ook voor aangemeld maar denk niet dat het verder gaat komen dan de eerste enquete. 300 Miles voor de eerste was nog wel oké, maar 10 Miles voor een volgende enquete van +/- 10 min is echt 3x niks, misschien zelfs wel 10x niks...
     
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad... absurd, zonde van de tijd
     
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Een update over e-rewards: het lijkt erop alsof Flying Blue geen partner meer is - ook zijn Accor en Hilton verdwenen - American Airlines, BA, Iberia, Eurowings en United zijn over - en IHG wat betreft hotels
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb even gekeken in mijn account bij e-rewards en ik zie dat FB inderdaad er niet bij staat. ALL staat er bij nog wel bij.
     
  6. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Ja, zowel Accor als Hilton staan er nog bij; op de FB site is ook geen verwijzing meer naar e-Rewards.
     
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Even navraag gedaan en ik kreeg dit antwoord:
    ''Bedankt voor uw e-mail. Flying Blue Miles zijn momenteel niet voor alle leden inwisselbaar. Omdat we onlangs onze website hebben gewijzigd, wachten we tot alle instellingen volledig zijn geïnstalleerd om problemen aan het licht te brengen.''

    Met andere woorden wordt hier gesuggereerd dat FB weer terug komt als alles is gefikst...
     
  8. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    We gaan het zien - inmiddels is e-Rewards verdwenen als partner op de Flying Blue website.
     
  9. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    En ik wilde net punten gaan inwisselen voor Flying Blue... Mogelijk te laat dus
     

Deel Deze Pagina