Ooit uitgedaagd omdat je van je Elite voordelen gebruik maakt?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TheFlyingDutchboy, 4 aug 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Toch wel vervelend voor Silver leden nu de situatie bij security zo onvoorspelbaar is. Met een dedicated priority lane zouden ze denk ik wel weer terecht kunnen, maar Schiphol wil er niks van weten.
     
  2. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Volgens de laatste regels van KLM heeft Flying blue Silver niet meer alle privileges van weleer. Dat wil zeggen prio bij fast lane security en bij de douane. Bij boarden mag je als silver elite in prio lane na SKE+ maar voor economy reizigers.

    Wel flauw als je met iemand reist die Skyteam Elite+ is dat ze de regel op deze manier uitleggen bij de security.
     
  3. AndréFB

    AndréFB Newbie

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik (FB Gold) vroeg pas vriendelijk of mijn vrouw en kinderen ook mee mochten door fast lane security. Een blik op de lengte van de rij, en het was OK :)
     
    Robert.J en Flying doc vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Als ik samen met mijn partner reis, mag ze mee naar de check-in. Als we non-Schengen gaan, is er niemand die controleert, dus ze kan met haar boarding pas er doorheen als ze die scant. Wel heb ik bij de Schengen-poortjes een keer gehad dat ik er door heen maar mijn partner er niet doorheen mocht. Ze zei dat ze met mij reisde en de vrouw zei dat dat eigenlijk niet mag en dat dit de laatste keer was. Ik heb me hier ook aan gehouden en sta dan ook in de langere rij met mijn partner. Qua boarding kan ze ook altijd met mij mee.

    Nog even een laaste dingetje: afgelopen zaterdag stond ik op het punt terug te vliegen naar AMS vanuit VIE. Ik vond het daar altijd onduidelijk waar de SP rij begint. Nu was er voor mij een meneer die geen SP op zijn boarding had staan. De mevrouw wees hem er op waarna hij zijn verouderde silver luggage tag liet zien. Tja, als SP eenmaal gewend bent, dan is het moeilijk af te leren.o_O
     
    Wes en Skywalker88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina