Master Thread: Stel hier al je vragen ivm hulp met boeken van Award Tickets

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 7 sep 2015.

  1. KTSR

    KTSR Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik ben op zoek naar een award vlucht naar Hong Kong of Tokyo in BC met Qatar Airways. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een snelle check te doen hoeveel dit zou kosten met Avios? Aangezien ik (nog) geen Avios op m’n account heb kan ik dit helaas niet zien.

    Hartelijk dank alvast!
     
  2. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    463
    Trofeepunten:
    63
    Hong Kong = 150.000 Avios
    Tokyo = 160.000 Avios

    Voor een retourtje
     
    KTSR vindt dit leuk.
  3. redeye

    redeye Newbie

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Oeps! Ik had mijn vraag in een nieuw topic gesteld, maar hier nog maar eens proberen:

    Ik wil met de FB Miles die ik heb gespaard graag retour WBC naar LAS of LAX eind aug/begin sept tot eind sept/begin okt.
    Drie weken geleden kon ik voor 2 personen retour 400.000 Miles aftikken. Helaas is dit nu opeens hard gestegen. Ik weet dat de prijzen dynamisch zijn, maar ik weet ook dat als een bepaalde tariefklasse vol is, het aantal benodigde Miles hoger wordt. Raden jullie aan even te wachten in de hoop dat het zakt (en hoe lang zou je dan wachten?) of juist niet wachten? Wat is jullie ervaring hiermee?
     
    Christian vindt dit leuk.
  4. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    482
    Trofeepunten:
    63
    @redeye elke maand komen er weer nieuwe Promo Rewards voorbij. Zeker weten doe je nooit, maar ik zou in jou geval het wel aandurven om de komende drie maanden de prijzen in de gaten te houden in afwachting op een mooie aanbieding.
     

Deel Deze Pagina