Nooit geweten. Zonder account minder beschikbaarheid in vergelijking met account van Bonvoy. CHF en euro zijn bijna gelijk. Dus dat maakt niet veel uit.
Het is zover… ambassador elite geworden. Welkom mail gehad, maar er is nog geen account manager gekoppeld. Ik verwacht weinig gezien de verhalen op FF. Iemand ervaring met ambassador niveau?
Congratz! Ik heb een aantal collega’s die Ambassador zijn en zij ervaren wel de soft perks maar qua hard perks niet perse een grote stap. Ik ben benieuwd hoe je de ambassador service ervaart. overigens is de your 24 ook een mooie benefit als je nachtvluchten en 03am check-ins enzo hebt. 800k punten saldo Mocht je dat iets vinden, ik heb voor 500k punten Ritz Carlton Malediven 4 nachtjes gedaan met moeders de vrouw. Super veel value aangezien je voor die overwater villa’s 2800 euro per nacht af tikt
@Jack of all trades congrats! Ervaren meer mensen dat verblijven/punten erg traag worden bijgeschreven de laatste tijd? Voorheen duurde het ongeveer 2 dagen (behalve de US), nu gerust een week.
Ook bij mij worden overnachtingen in de US vaak pas na een week bijgeschreven. Maar soms duurt het nog langer. Maar vorige week stonden de nachten van het W Rome de dag na uitchecken al in mijn account. Heb dus ook sterk wisselende ervaringen met de snelheid van het bijschrijven.
Iemand ervaring met een soft landing? Momenteel titanium, maar ik haal niet genoeg nachten voor platinum/titanium dit jaar. Komende maand nog wel wat SNAs proberen op te maken…
Er is een promotie double night elite credits. Lijkt getargeted, gezien ik geen link online kan vinden. Wellicht helpt een mail met uitleg over de situatie naar [email protected]
Als je nog punten wilt verzilveren voor nachten is het nu wel interessant. Tot 15% korting. In Cali het Marriott voor 5 nachten geboekt voor 42.000 (normaal per nacht ~€200)
Precies, plus 100k besteding. Kan een mailtje sturen maar verwacht nul resultaat. Inmiddels aan een account manager gekoppeld. Erika. Werkt US tijden. Ze heeft al een paar upgrades vooraf geregeld en enkele boekingen gecorrigeerd waar men de bonus was vergeten.
Onlangs een nare voedsel vergiftiging opgelopen in de moxy van Parijs. De manager had het netjes opgelost door al het eten / drinken te vergoeden en 5k bonus punten te geven. Dat kost $27,50 voor het hotel. Ik vind dat meevallen, kortom had meer punten moeten vragen