Ik heb wel ergens gelezen dat Platinums met partner nog wel toegang zouden krijgen, heb dit alleen zelf nog niet geprobeerd.
Edit:
Gasten van de Ultimate, Skipper en C2000 altijd welkom in de lounge. Partner en kinderen (0-18 jaar) van FB Platinum leden zijn ook gewoon welkom.
bron: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/klm-start-renovatie-ica-crown-lounge
Overigens lijkt me dat voor KLM lastig om te checken als ze dit niet ergens in een systeem opslaan. Anders zou je theoretisch elke week met iemand anders aan de balie kunnen staan en claimen dat het je partner is
Door de weeks heb ik overigens geen last gehad van deze maatregel gehad. 3x naar BHX gevlogen sinds deze van kracht is. 2x zonder problemen met een collega naar binnen gekomen omdat het niet druk was rond +/- 7:45.
Ik werd overigens wel gevraagd of ik op de hoogte was van het nieuwe toegangsbeleid en dat er kans is dat ik de volgende keer wel geweigerd zou worden. Ik neem aan dat ze ook naar je boardingtime kijken want ik was slechts 15 minuten in de lounge voor een snelle kop koffie en ontbijt.
Laatst bewerkt: 12 okt 2017