Korting bij booking.com

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Maarten_22, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melvin_on_tour

    melvin_on_tour Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedenavond, zijn Er toevallig nog Booking.com kortingscodes voor 40, 45, 50 euro korting of hoger beschikbaar? Wij zijn bezig met het boeken van onze rondreis en kunnen deze kortingscodes/links goed gebruiken! :)
     
  2. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Nope, mijn codes liepen tot eind maart. Nog wel een €15 korting beschikbaar (https://www.booking.com/s/35_6/rgerri29). Zag wel dat er bij booking 20% paasdeals zijn...maar ja, dat moet je net uitkomen.
     
  3. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Probeer wat 10% linkjes te pakken anders mocht je meerdere nachten boeken of de 15 euro links (die steeds zeldzamer worden). Heb je je trouwens speciaal voor die codes met hoge kortingen hier aangemeld?
     
    ReneG vindt dit leuk.
  4. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Lukt het jullie om op het zelfde account meerdere keren gebruik te maken van verschillende vrienden kortingen?
    Ik dacht dat het me een paar keer gelukt was! Maar zowel op mijn eigen booking account als dat van mijn vriendin werkt het niet meer. Is dat een tijds dingetje?

    10 % korting trouwens via se volgende link; https://booking.com/s/79_6/arne8147
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.362
    Leuk Bevonden:
    1.182
    Trofeepunten:
    223
    JustinCase en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  6. Janssen82

    Janssen82 Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    15 Euro korting op een boeking vanaf 30,00 euro via https://www.booking.com/s/44_6/265d11bd (als je een beetje slim boekt is dat al snel 50% korting!)

    Dit betreft het vriendenvoordeel programma van Booking :)
    Bovenstaande code is nog 6x te gebruiken.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  7. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348

    The pleasure is all mine:)

    Overigens nog steeds benieuwd hoe vaak je op een account van de vriendenkorting gebruik kan maken?
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.614
    Leuk Bevonden:
    3.231
    Trofeepunten:
    508
    Welkom @Reisfanaat187 , ik denk dat er genoeg mensen hier zijn die je link willen gebruiken, en specifiek die van jou, omdat je al zo veel hebt bijgedragen aan het forum...

    Stel je even netjes voor in het daarvoor bestemde forum, laat je gezicht hier wat vaker zien en misschien is er dan iemand die van je link gebruik gaat maken...
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2019
  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Kunnen mensen die lid worden alleen om een link te plaatsen of er zonder iets bij te dragen aan het forum alleen eigen belang voor ogen hebben niet geblokt worden door IF? Word hier een beetje zout van inmiddels!
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.710
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Trofeepunten:
    648
    Dat gebeurt ook zeker! Daarnaast is er ook een post-minimum voor het toevoegen van een URL maar het posten van een code is niet automatisch te ondervangen.
    Bij deze wel het verzoek om bij het reageren op deze posts de code/link in de quote te wissen, anders moet de reactie ook verwijderd worden. Druk ook even op de ‘meld’ knop zodat we een melding krijgen en dit z.s.m. kunnen aanpakken.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2019
    Ambtenaruh, lloydje33 en Daan3 vinden dit leuk.
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Die post-minimum zou wel wat ruimer mogen of een minimum periode dat je forumlid bent zou ook een optie zijn. Ontmoedigt in ieder geval de “graaiers”
     
  12. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wie weet trouwens hoe het heet als de redactie berichten verwijdert van leden die niet in strijd zijn met de algemene voorwaarden van het forum?
     
  13. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.614
    Leuk Bevonden:
    3.231
    Trofeepunten:
    508
    Het begint met een C...

    Overigens @TheFlyingDutchboy ik had zijn "code" in mijn quote veranderd dus waarom is mijn post verwijderd?
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.710
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Trofeepunten:
    648
    Die toepasselijke aanpassing had ik inderdaad over het hoofd gezien.

    Los daarvan, het zou fijn zijn als mede-forumleden voortaan eerst de ‘meld’ knop gebruiken. De Captains zullen spam posts dan verwijderen zodat iedereen on topic kan blijven.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2019
    lloydje33 en ErwinLansing vinden dit leuk.
  15. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Die heet 'Meld' bij mij. Maar evengoed gebruik ik die regelmatig. :)
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.710
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Trofeepunten:
    648
    Klopt helemaal! Heb het even gecorrigeerd.
     
  17. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Chrysant? Of toch corn on the cob? Ik weet het niet. Houd mij niet langer in spanning! :p
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2019
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ik zag trouwens dat mijn link weer gewijzigd is door Booking, dus even geupdate. Ik zou zeggen, check je eigen link ook even.
    Overigens is één van de beloningen via mijn links onlangs geweigerd wegens: "Uw beloning kan niet worden geclaimd, omdat de door u opgegeven informatie niet voldoet aan onze Algemene Voorwaarden."
    Ik neem dan maar aan dat dit gaat om degene die de link aangeklikt heeft...
     
  19. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    In de Booking app is bij mij het onderdeel verdwenen waar je de door jou te verwachten beloningen kan zien doordat je zelf hebt gebruikt van een kortingslink. Ik had er namelijk één gebruikt voor een boeking in mei en normaal kon ik kiezen uit rijtje met beloningen aan vrienden die ik heb doorverwezen en beloningen van vrienden waarvan ik een link heb gebruikt... Heb het idee dat ik die korting voor mei dus miskoop.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  20. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Dat zou jammer zijn. Hoewel dit hele kortingsprogramma van booking natuurlijk verre van transparant is. Het is voor mij ook altijd afwachten of het goed is gegaan met de kortingslink.

    Heb je al gekeken of die uitstaande beloning ook is verdwenen wanneer je inlogt vanaf een computer? Soms heeft hun app bij mij ook kuren en kan ik het een en ander sneller vinden via de laptop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina