Korting bij booking.com

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Maarten_22, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Vandaag werd er in 10 topics kort gepost door een nieuw lid, hup link geplaatst, deze zijn dus verwijderd. Aangezien dit de laatste tijd regelmatig voorkomt is er een waarschuwing geplaatst. Of die op jou van toepassing is? Dat kan je zelf wel inschatten. Iedereen is welkom op dit forum, maar alleen halen wordt niet gewaardeerd. Draag je bij? Dan prima en zal ook niemand commentaar op je link hebben.
     
    Ambtenaruh, lloydje33 en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  2. CvdH

    CvdH Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt voor je uitleg Daan. Ik begrijp heel goed dat jullie dat soort “praktijken” wilen voorkomen. Maar ik ben zelf al een paar weken lid en heb dus geen haast lopen maken om zo snel mogelijk 10 berichten te posten... en toch werd mijn kortingslink nu tot 2 maal toe verwijderd. Daar ben ik het dan niet mee eens!
     
  3. CvdH

    CvdH Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2019
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    FlyingFonz en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  5. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    lloydje33 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  6. Jannesdemannes3

    Jannesdemannes3 Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Helaas, weer te laat... Jammer dat ze maar 1 keer te gebruiken zijn :(
     
  7. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Waar komen die €40.00 links vandaan?

    Iemand ruimen voor een Amex invite :rolleyes:
     
    Ambtenaruh en lloydje33 vinden dit leuk.
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Deze krijg ik af en toe toegestuurd door tijdschriften etc. Heb er zelf niet veel aan aangezien ik meestal bij hotels zelf boek dus geef ik ze hier weg. Ik ontvang hier overigens geen vergoeding voor! (Dit is alleen bij de link in mijn handtekening)
     
  9. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Kan ik bevestigen want heb tot nu toe ook al twee keer bij een tijdschrift een bon gehad van Booking. Eentje verzilverd en een andere hebben we bij een boeking voor juni gedaan dus nog even afwachten of deze ook wordt geaccepteerd. Weet niet of er beperking op zit. En één keer post van een bewoner die al tien jaar niet meer op dit adres woont. De post bleef maar komen en na paar keer retour sturen, toch open gemaakt. Zat er een kortingsbon in voor Booking. Alleen dusdanig hoog bedrag om te boeken dat ik hem heb laten verlopen. Volgende keer zet ik hem hier neer
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2019
    lloydje33 vindt dit leuk.
  10. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Het blijkt dus dat je voor de €15,- korting een link maar één keer per account kan gebruiken. Wil je meer dan eens van de €15,- korting gebruik maken; er staan verschillende links in dit forum.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
  11. Jannesdemannes3

    Jannesdemannes3 Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik begreep dat er 2 weken geleden er eentje bij de Veronica gids zat (maar die hebben steeds minder mensen volgens mij...). En ik kreeg er af en toe eentje bij een reismagazine. Hopen dat er binnenkort weer volgen, kan ik mijn volgende tripje gaan plannen :)
     
  12. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Nog een variant op de Booking.com korting: TRVL.com!
    Deze partij boekt jouw verblijf via de (goedkoopste) site van o.a. Booking.com, Hotels.com of Expedia (in mijn geval expedia.ie). De website vergelijkt de verschillende prijzen voor de hotels en geeft een deel van hun affiliatevergoeding als cashback voor de boeking (rond de 5%). Boekingsbevestiging en contact loopt direct met Booking/..., AMEX betaling is ook gewoon mogelijk.

    Naast deze cashback krijg je met een reflink $20 extra bonus voor de eerste boeking (minimale besteding $50). Die van mij is inmiddels binnen :)

    (Mijn reflink: https://trvl.com?referral_code=Theqp6P6)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2019
    Snoepjes85 vindt dit leuk.
  13. Snoepjes85

    Snoepjes85 Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Een kleine update op mijn link :)

    Nog 9 van de 10 over.

    https://www.booking.com/s/57_6/jtoche63

    Ik moet zeggen de laatste tijd zie ik veel kortingen voorbij zien komen met 40 euro. Ik vraag me af waarom booking deze promotie stunt doet, teveel concurrentie?
     
  14. CvdH

    CvdH Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb er net ook 1 gebruikt, waarvoor dank:)
     
    Snoepjes85 vindt dit leuk.
  15. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Mocht iemand nog interesse hebben, ik heb hier ook nog een 40 euro korting bon bij een besteding van minimaal 120 euro. Je moet alleen nog wel vanavond boeken aangezien deze geldig is tot 25 maart 2019. Hierbij de link: www.booking.com/s/mske4z9nbb
    Enjoy!
     
    Thijsk, Snoepjes85 en FlyRemco vinden dit leuk.
  16. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Sta waarschijnlijk op de mailing list van booking.. Krijg ze direct van booking.com
     
    FlyRemco vindt dit leuk.
  17. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
     
  18. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Dit is gewoon een vorm van marketing. Adverteren kost ook geld. Mensen zijn dol op korting (dat blijkt op in forum ook maar weer :) ) De gemiddelde omzet voor Booking.com ligt hoger dan €15,- per boeking dus het levert gewoon (ook nog) geld op en het is ook een manier om (nieuwe) klanten te werven. Ik denk dat bij een korting men eerder geneigd is om een boeking te maken dan bij het horen of zien van een commercial. Door middel van een vriendenlink doen de klanten zelf het werk om andere klanten te weven en dit wordt ook niet als spam ervaren.
    Begin dit jaar (een periode waarin veel mensen hun zomervakantie boeken) werd er door Booking.com volop aan commercials op radio en TV gedaan. Puur voor naamsbekendheid en om sales te genereren.
     
    Snoepjes85 en ReneG vinden dit leuk.
  19. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik kreeg vandaag zelfs een brief om mijn kortingscode maar met zoveel mogelijk mensen te delen. Grappig dat het zo goed blijkt te werken dat ze het zelfs actief promoten.
     
    Snoepjes85 en ReneG vinden dit leuk.
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Mijn link weer geupdate, weer 10 van 10 mogelijk. Dank allen :) (mocht je er gebruik van maken, stuur me een PM en je krijgt sowieso een biertje van me als dank (PS: dit is geen poging tot omkoping of beïnvloeden van het proces, maar puur als dank)).
     
    Snoepjes85 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina