Omdat hij KLM PA service heeft en sinds kort ook (per 1 april 2020) voor Platinum Ultimate gekwalificeerd is.
Hopen op een leuke aanbieding voor Shanghai. Heb de afgelopen 2 jaar toch altijd wel een wat aantrekkelijkere prijs kunnen boeken tijdens de werelddeal weken dan erbuiten.
Voorgaande jaren gingen de tarieven pas rond NL tijd 9.00u online, maar ze lijken nu allemaal al boekbaar.. hoewel het nog gewoon 'ticketaanbiedingen' heet en de site van de werelddealweken nog offline is..
Eens, met al 5 vluchten voor dit jaar hoopte ik op een erg goede deal om mezelf te verantwoorden om nog een vlucht te boeken
De vanaf prijzen zijn niet zo bijzonder stuntwaardig om het zo maar uit te drukken. Ik volg daarentegen een paar specifieke vluchten voor de zomer en die zijn op mijn data toch 800€ goedkoper in World Business class of 579€ 'korting' in economy. Het gaat dan om een retourtje Houston, wat aanvankelijk economy 1289€ zou kosten maar nu €700. Dat vind ik best aardig.
Dat is wel een OK ‘korting’ op de economy prijs. Schrok wel even can de aanvankelijke prijs, want je hebt immers ook nog de United vlucht naar IAH met min of meer dezelfde vertrektijd. Misschien worden de goedkopere fare buckets pas later open gezet. Dat is in ieder geval zo met een aantal vluchten naar NYC dit voorjaar die ik volg.
KL Business vanuit BRU/ZYR zat niet in de Werelddealweken, dus is zelfs een reguliere promo. Is er wel eentje om in de gaten te houden; zowel economy als business kun je naar Noord-Amerika goedkoop KL/DL vliegen.