KLM: Voorkeursstoelen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mike, 2 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Interessant. Er is flink wat training voor FB agents! Toch wel wat slordige vertaalfouten voor een bedrijf die expert proficiency vraagt van sollicitanten.
     
  2. pescott

    pescott Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Vandaag een klacht ingediend omdat de problematiek met in-checken en de tarieven van aanvullende producten (economy comfort, lounge access) maar blijven aanhouden.
    KLM belooft binnen 10 dagen te reageren.
     
  3. LarssonS

    LarssonS Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Troost je, je bent niet de enige... de tarieven van aanvullende produkten zijn iedere keer weer een verrassing (de kortingspercentages kloppen niet). Na een bezoekje aan de lounge zelf heeft KLM alle openstaande boekingen van mij aangepast. Dat werkte goed, maar is natuurlijk geen oplossing...
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    boek je bij KLM of ergens anders? Ik heb (uiteindelijk) nooit te veel betaald. Als ik (Gold) samen met mijn vriendin reis (Silver) dan krijg ik eerst dezelfde prijs voor ons beiden te zien (die van Silver uiteraard) en dan net voor afrekenen gaat er blijkbaar een procesje draaien en krijg ik alsnog de juiste prijs voor ons beiden. Het kan dus wel...
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    De staf in de lounge is over het algemeen vrij goed in het oplossen van deze systeem problemen maar natuurlijk niet voor iedereen een optie.
     
  6. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Nee, de deuren van de lounges worden goed bewaakt :)
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    KLM/FB mag wel een service center voor iedereen hebben op haar hub voordit soort issues. Net als bijvoorbeeld Miles&Smiles op IST. Kaartprintfaciliteiten zouden ook niet misstaan.
     
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Maar reken niet altijd op service! Ik had een keer een issue maar na twaalven had de reserveringagent lunchpauze en zij was niet terug voordat mijn vlucht vertrok.
     
  9. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Achja, het zijn ook maar mensen he :)
     
  10. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Zou me niet verbazen als ze ff bakkie waren halen bij de koffie automaten in het eet gedeelte van de lounge. Zie ik heel regelmatig gebeuren :)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik gun ze zeker hun pauze wel, maar op een hub als AMS moet overdag toch wel constant 1 reserveringsagent beschikbaar zijn.
     
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ja, helemaal mee eens.
     
  13. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik merkte dat de EC stoelen voor de korte afstanden (CPH, TXL) 50 % duurder zijn geworden, van € 10 naar € 15.
     
  14. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Laten we hopen dat dit na de zomer weer stabiliseert.
     
  15. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Sorry voor de kick.

    Maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat die voorkeursstoelen nu precies zijn? Zijn ze gelinkt aan je boekingsklasse? Of is het echt alleen meer betalen om vooraan in het vliegtuig te zitten?
     
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Het laatste.
     

Deel Deze Pagina