10% korting met code: flightguide10, als er iemand code heeft die een grotere korting oplevert dan is deze van harte welkom!
Hoi allemaal, Ik overweeg ook een Bose hoofdtelefoon aan te schaffen via de KLM shop. Heeft iemand misschien nog een 20% code liggen (ik zag een dergelijke code ergens eerder deze thread langs komen)? Alvast bedankt!
hah ik ondertussen zelf wel. Prima ding. Ik hoor weinig verschil tussen deze, de parrot zik 2.0 en een bose die ik ervoor had. Het is wel in-ear ipv up of over. Maar veel handzamer en via KLM en met kortingscode 100 euro goedkoper dan in de winkel
Ter info voor de diegene die een Bose koptelefoon overwegen aan te schaffen. Ik heb van KLM begrepen dat dit alleen mogelijk is voor intercontinentale vluchten. Op vluchten binnen de EU mogen ze de set niet uitleveren zonder BTW.
Nou dat dacht ik ook, maar het lukte me niet om de aankoop te doen via de website. Navraag bij KLM leverde op dat het binnen Europa dus niet mogelijk schijnt te zijn.
Bijzonder dat ze de IT dan hebben aangescherpt. Er klopte vaak niks van. Ik kon eerst zelfs het bussegment vanaf Eindhoven selecteren voor levering!
Ik heb een halfjaar geleden mijn oude QC25 (inmiddels 35) op een vlucht naar Schotland laten leveren. PS: heeft iemand nog een 20% code voor mij? zou zeer gewaardeerd zijn!
Lees net dat deze pas 10 december ingaat: https://www.flyingblue.com/news/256...inkKeyword=L_News&Sub=L_News_2562&Zoning=news
Ik kreeg zojuist een code voor 20% korting. Iemand belangstelling? De eerste PM krijgt hem Code is inmiddels vergeven.
Iemand toevallig nog een 20% (quality observer) code over voor de KLM shop? Ben van plan om de Bose QC35 te kopen. Heb nu een Sennheiser Wireless 2.0 maar er gaat toch niets boven Bose Veel dank in ieder geval