Iemand nog een 20% kortingscode liggen? Zeker mooi als deze vaker gebruikt kan worden. Bedankt! Vrouwlief zal het waarderen..
Hallo @Guiron , Welkom op dit forum, gefeliciteerd met je eerste post en gelijk ook verzoek. Leuk dat je ook op zoek bent naar de beste deals in deze tak van sport. Wat vlieg je zelf het liefst en waar gaat je volgende reis naartoe?
Hey, je moet op een of andere manier een website vinden he. Ik vlieg gemiddeld twee keer per maand voor zaken, helaas bijna nooit met KLM. Toevallig vorige week zondag van Heathrow en zodoende las ik het boekje door. Ik was niet eens op de hoogte van de wannagives service van KLM. toch wel weer uitzonderlijk al zeg ik het zelf. Volgende reizen zijn zakelijk en dat telt niet. Ik droom liever weg bij de gedachten om in januari/februari ergens onder een palmboom te gaan liggen. Waar weten wij nog niet, dachten zelf aan de Seychellen of iets soortgelijks. Suggesties? Bedankt voor het welkom.
Hallo @FvdZandt, Welkom op dit forum, gefeliciteerd met je eerste post en gelijk ook verzoek. Leuk dat je ook op zoek bent naar de beste deals in deze tak van sport. Wat vlieg je zelf het liefst en waar gaat je volgende reis naartoe?
Geregeld via een kennis die zijn overuren uitbetaalt krijgt in producten. Een andere goede optie is om op Marktplaats te zoeken naar een splinternieuwe in seal met bon erbij, kom je ook makkelijk onder de €200 uit. Zo heb ik mijn vorige koptelefoon gekocht
Dank Richard, heb de bose QC25 besteld, en hoop nu maar dat ie op de vlucht van a.s. dinsdag naar Kopenhagen geleverd wordt. De bestelling is er in ieder geval doorheen.