KLM Open 2018

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ErikBenjamin, 16 jul 2018.

  1. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Iemand toevallig donderdag of gisteren al op t KLM Open geweest? Volgens mij zag ik iets op Insta voorbij komen van @TheFlyingDutchboy ] ?
    Was het druk in de KLM lounge, hoe was de catering? Ben benieuwd, ga vandaag zelf die kant op (hopen dat het droog blijft!).
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Ik had toegang tot de Albatros lounge, niet de FB of AMEX lounge dus kan daar helaas niets over zeggen.
     
    Bartholomeus vindt dit leuk.
  3. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Ik dacht al dat ik je bij de KLM seminar lounge zag (via je livestream).
    Dan ga ik het straks zelf maar is ontdekken... Is de AMEX lounge tegenwoordig wel overdekt dan? 2 jaar geleden was het gewoon een "deck" buiten waar je glaasje champagne kon drinken
     
  4. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    De KLM elite lounge was gisteren erg druk maar prima.
    Rond een uur of twaalf waren er genoeg mogelijkheden qua eten en champagne, na 16:00 waren alle eetstandjes opgeruimd en de champagne was letterlijk “op”.

    De bediening kwam wel nog langs met wat hapjes maar na 3 stappen in de tent gezet te hebben was alles al op, mensen vlogen er letterlijk op af...

    Uitzicht van de tribune is wel prima en de sfeer is gezellig.
    Eerlijk gezegd vind ik het bij ING en Amex beter geregeld, ook door de buggy’s van AMEX en de extra tribune die ze verderop het terrein geregeld hebben.
     
  5. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Iemand nu op op het klm open aanwezig?
    Ik ben net aangekomen bij amex lounge

    Worldtraveller?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2018
  6. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Jammer net te laat!

    Nee geen luggage tag en geen rugtas mee. We waren na de laatste flight naar de KLM lounge gegaan, daar was het beter toeven.
     
  7. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43
    Ik was vandaag ook aanwezig op het KLM Open. Eerst ben ik naar de American Express lounge gegaan, uitzicht was mooi maar verder hield het er ook wel op. Er was wel genoeg drinken maar er was niet echt veel eten. Af en toe een klein schaaltje met 1 klein broodje met iets erop. Verder was de lounge veel te klein voor alle mensen die er waren. Daarna ben ik naar de KLM lounge gegaan, veel beter! Deze lounge was groot en goed. Je had er veel zitplaatsen en ook het eten was erg goed. Er waren namelijk complete maaltijden en in de na middag kwamen er ook nog borrelhapjes. De sfeer vond ik persoonlijk ook in deze lounge wat gezelliger. Ook was het leuk dat ik Pieter Elbers nog even tegenkwam. Wat vooral het voordeel was van de Amex lounge was het uitzicht op 3 holes. Ook was het handig dat er buggy's rondreden die je van a naar b konden brengen. Het was dus zeker beter toeven in de KLM lounge. Verder was het heel leuk!
     
  8. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Was er gisteren ook met klanten, rond lunchtijd bij Amex, genoeg drinken, weinig broodjes (of teveel mensen), met een flight meegelopen naar 14. Bij de klm lounge ruim voldoende en goed eten. Champagne rond 14.00 al helemaal op. Ze hebben per dag 30 flessen die op mogen en daarna is het klaar (Veuve Clicquot en Moet en Chandon). Zal volgende keer herkenbaarder rondlopen met een IF tag oid.
     

Deel Deze Pagina