KLM Open 2018

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ErikBenjamin, 16 jul 2018.

  1. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Wat ik mij afvraag; ik heb als Platinum Amex nooit iets ontvangen hierover. Wel van de KLM; gold status FB. Nu heb ik dus kaarten via de KLM met 50% korting. Betekend dit dat ik als amex platinum niet de amex lounge in mag? Of staat dat los van de toegangskaarten.

    En leuk idee overigens om elkaar te treffen!
     
  2. AFM

    AFM Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ook met een reguliere kaart mag je de amex lounge in.
     
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Heb je een Flying Blue Amex Platinum of reguliere? Kaarthouders van FB amex plat zouden gratis toegang tot de KLM open moeten hebben, eenmaal het terrein op kunnen alle Amex kaarthouders de Amex lounge in. Afhankelijk van welke kaart je hebt, kun je x aantal personen introduceren.
     
  4. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb Flying Blue Amex Platinum.
     
  5. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Heb net even met AMEX gebeld en kreeg te horen dat nog niet alle uitnodigingen verstuurd zijn. Dat kan de reden zijn waarom ik nog niets ontvangen heb.
     
  6. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    upload_2018-7-25_13-56-38.png

    Ik zag deze mededeling op de website van American Express, de platinum members met een AMEX al dan niet via het Flying blue programma kunnen niet meer gratis dagkaarten bestellen.
     
  7. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Is er toevallig iemand die een uitnodiging heeft van Flying Blue/KLM maar niet gaat? Ik wil graag nog iemand meenemen, wat wel kan door een normaal toegangskaartje te kopen, maar die mag dan niet in de lounge.
    Dus ben ik op zoek naar nog een toegang voor 1 persoon incl toegang tot de Flying Blue Elite Lounge.
     
  8. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    ik heb ook 2*tickets voor zondag gekocht via Amex Platinum.
     
  9. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Ik ga zaterdag ook met partner. Ik zag trouwens net in de voorwaarden dat als je silver hebt nu maar toegang hebt voor 1 pax in de KLM Elite Lounge.
    Volgens is dit nieuw tov voorgaande jaren waarbij je met silver ook een gast mee mocht brengen. Hopelijk is het door dit wel wat minder druk....
     
  10. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Je toegangskaart staat volgens mij los van loungetoegang. Vorig jaar kreeg je op vertoon van je platinum of goldkaart incl. legitimatie een polsbandje om voor jezelf en 1 introducé, daarna hoefde je je pas niet meer te zien, maar mijn FB-kaart werd wel geswiped in de lounge. Een toegangskaartje dat via een flying blue lid komt, geeft dus niet ineens loungetoegang.

    Even uit mijn hoofd kun je met een Amex platinum 4 mensen meenemen de lounge in, dus dat zou wel een optie zijn. Ook dit weer ongeacht je toegangskaart voor de golfbaan.
     
  11. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Zondag.

    Mocht je overigens net als ik geen uitnodiging hebben ontvangen stuur dan even een mail naar [email protected]. Wachttijden bij de FB helpdesk zijn op dit moment erg lang.

    Voor bier wijn en fris zou ik naar de AMEX lounge gaan en voor een kleine hap (vorig jaar hadden ze pasta en broodjes) naar de FB lounge.
     
  12. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Dat hebben ze in de FB lounge toch ook..?
     
  13. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Klopt maar zoals @WorldTraveller al zei was de FB lounge vorig jaar erg krap en druk. Daarnaast kan je vanaf de AmEx lounge meerdere holes zien en vanaf de FB lounge maar 1 (een naar mijn mening nogal saaie par 3).
     
    WorldTraveller vindt dit leuk.
  14. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63

    Dus eigenlijk wil je helemaal niet bij een van die groepen horen:D:D:D
     
  15. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Ik ben er ook op zondag:)
     
  16. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Nou ik wel best bij de PLat4Life groep horen hoor ;-))
     
  17. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    ik had twee kaarten + VIP parking gekocht voor zondag 16/9 maar er is iets tussendoor gekomen waardoor ik niet kan gaan.
    Kan ik de kaartjes doorverkopen? Er staat wel mijn naam bij en een barcode maar volgens mij is dat geen probleem toch?

    En als ik de kaarten doorverkoop, kan de nieuwe eigenaar de lounge in met die toegangskaartjes?
     
  18. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Weet niet of het aan de forumrichtlijnen voldoet omte reageren of je op andermans toegangskaartjes binnen kunt, maar de algemene voorwaarden van KLM open wijzen dat vast wel uit. De loungetoegang is in ieder geval niet gekoppeld aan je toegangskaarten, maar aan je eigen Flying Blue account. Vorig jaar is mijn Flying Blue kaart geswipet op een KLM-pc in de lounge en daarna kreeg ik een polsbandje.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  19. TamaraSing

    TamaraSing Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik ga voor het eerst zaterdag naar de KLM open met 3 vriendinnen. Helaas was ik te laat voor een VIP parkeerkaart iemand misschien een vipkaarg die hij/zij niet gaat gebruiken voor de zaterdag?
     
  20. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Zondag 16/9 ben ik ook present op het KLM Open. Tot dan! (met dank aan een forumlid)
     

Deel Deze Pagina