KLM Flight Bundle

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Fripsmaster, 13 nov 2017.

  1. Kathrin

    Kathrin Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb wel interesse om gold status te kopen!
     
  2. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Keystation vindt dit leuk.
  3. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Zou het waard zijn om een bundel te kopen allen voor je status?
     
  4. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Minimaal 20 retourvluchten, dus minimaal 2000 euro, maar in de bundel door flexibiliteit - soms flink - duurder. Als je zoveel vliegt dat lounge, baggage etc meer dan 2k waard is, dan heb je waarschijnlijk al (top)status bij een maatschappij.
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  5. flyingbolly

    flyingbolly Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Het belangrijkste is dat KLM de afhandeling van de bundles aan Optionstown uit India uitbesteed. Zowel technisch als qua service is het daar een zooitje.

    Ik heb een bundel gekocht die ik door technische problemen niet kon gebruiken. Ze konden dat in Amsterdam niet oplossen dus met de Indiers contact gezocht. Ook die konden mijn boeking niet doen, hoewel er beschikbaarheid was.
    Dit was op een zondag - op maandag met klantenservice gesproken en daar zijn ze nu al 2 weken bezig om dit opgelost te krijgen. Ondertussen is er geen beschikbaarheid meer en heb ik dus dure - losse - tickets moeten kopen en wil ik de bundel of verlengen, of - liever - cancellen.

    KLM in NL zegt dat OptionsTown dit moet oplossen maar volgens de voorwaarden is dit een contract tussen KLM NL en mij. Ook de Plat service lijn wil het graag oplossen maar komt er ook niet door heen.

    Belabberd produkt - niet kopen - en zeer slechte afhandeling vanuit KLM. Ik ben LTPE dus alleen al uit coulance hadden ze dit snel en goed moeten oplossen
     
  6. FBR89

    FBR89 Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    De klantenservice is de laatste tijd inderdaad niet echt op zijn best bij KLM. Zo had ik een klacht ingediend na een vlucht. Als reactie kreeg ik een standaard email terug met de mededeling dat ze het heel druk hadden en dat ze niet naar de klacht konden kijken. Als compensatie wel een voucher gekregen voor de volgende vlucht maar gehoord voel je je niet echt op die manier.

    Na jouw ervaring ga ik zeker niet de bundel aanschaffen.
     
  7. flyingbolly

    flyingbolly Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Nog een toevoeging:

    Ik kreeg een paar weken geleden die marketing mail met de aankondiging van 7,500 mijlen of Silver bij 10-19 vluchten en 15,000 resp Gold bij 20 en meer.

    Ik kocht daarop een bundel voor 20 vluchten en kreeg van KLM de keuze tussen 7,500 mijl of zilver. Ik meldde toen dat het 15,000 mijl of Gold had moeten zijn omdat ik 20 vluchten had gekocht.

    Hierop ontving ik van Optionstown het volgende bericht:

    Thank you for your interest in Flight Bundle.
    We would like to advise you that as per records you have purchased KLM Flight Bundle with total 20 Flights credits. As per KLM Promotion on purchase of 10-19 Returns Flights
    you are eligible for Silver Card or 75,000 Awards Miles.


    Twee fouten in een zin - 20 vluchten worden er 10-19 maar wel 10x zoveel mijlen... goede deal...

    Maar serieus, als deze mensen voor KLM de bundel moeten laten werken en dit niet eens goed kunnen doen, dan heb ik geen geloof meer dat dit de juist partner is voor de klus.

    Jammer.
     
    FlyingDutchman87 vindt dit leuk.
  8. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Heb recent ook een Flight Bundle genomen voor 20 retourvluchten en de promotie mail er kort er voor ontvangen. Ik heb verder nog geen opvolgmail ontvangen over de miles of de Gold Card.

    Ik zal de Gold Card die ik weg kan geven ook verkopen als daar de mogelijkheid naar is. Iemand enig idee waar ik de markt/geinteresseerde mensen hiervoor kan vinden? Heb tijdje gegoogled, maar dit is de enige forum die er over praat.
     
  9. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Nou, op marktplaats wordt een een bagage-tag al vanaf 50€ aangeboden:

    https://www.marktplaats.nl/a/verzam...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

    Niet te geloven, zijn er echt mensen die daar geld voor willen betalen?
     
    Denzi vindt dit leuk.
  10. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Maar goed ik zie ook nog geen biedingen.
    Hmm maar die kun je toch niet gebruiken als normale gold card? Zo'n bagage tag heeft iedere gold/platinum member wel. Ik gebruik de mijne niet eens. Weet niet zo goed wat een ander persoon er aan heeft.
     
  11. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Verzamelaar/vreemde hobby?
     
  12. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Och op Ebay wordt er van alles aangeboden, luggage tags, upgrade certificaten, (niet zo legale) status (upgrades) van diverse FF en hotel programma's & zelfs dit:

    https://www.ebay.com/itm/KLM-Air-Fr...070601?hash=item2f0f888ec9:g:rZAAAOSwk-1aGZth

    [edit] lol huisjes & amenity kits daarzo doen het ook wel aardig. Plus pax die hun
    "United Polaris Business Class Saks Fifth Avenue Duvet Blanket" jatten en te koop aanbieden :eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2017
    lloydje33 vindt dit leuk.
  13. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63

    Het is een leuk gadget voor op je tas!
    Complete tags worden van je tas gestolen...
    Dus er is zeker vraag naar.
     
  14. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Zojuist een mail gekregen met de opties om te kiezen uit 15,000 FB miles, een gold card voor mezelf of een gold card weg te geven!

    Wat zou de beste manier zijn om zo'n kaart te verkopen? Neem aan dat er genoeg zakenlui geïnteresseerd zijn om er eentje te kopen.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  15. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Op dit forum is er een draadje naar vraag en aanbod, waar je je gold elite status kunt aanbieden aan andere insideflyers!
     
  16. Maydey

    Maydey Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Oh dat zou helemaal beter zijn, dat vertrouw ik wat meer dan Ebay.

    Ben nogal nieuw hier, en kan het vraag & aanbod niet vinden bij 'Deals' of bij 'Programma's en punten'. Zou je het draadje toevallig kunnen linken?
     
  17. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    https://insideflyer.nl/forums/threads/vraag-aanbod.118/
     
    Maydey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina