Het is niet waterdicht, maar je kunt je ticket wat je online bij een airline of een skyscanner oid ziet, qua prijs vergelijken met wat je op deze site kunt vinden: http://matrix.itasoftware.com als de prijs daar overeenkomt, dan is er een hele grote kans, dat de boekingsklasse die op ITA Matrix staat, overeenkomt. (Overigens heeft ITA Matrix niets te maken met de airline ITA)
Er loopt nu een korting van 25 % van 6 juni tot 9 juni a.s. Iemand nog leuke tips ? 2 maanden geleden heb ik AMS - CDG gedaan verdeeld over twee weekenden.
Ik zat zelf te denken aan AMS-LIN-BDS en terug met een stop in LIN en FCO. Die kun je vinden voor rond de 300,--
Waar vind je deze voor rond de €300? De terugvlucht met 1 tussenstop zie ik voor rond de €350, maar de terugvlucht met 2 tussenstops zit rond de €450 in business. Ben namelijk ook naar deze route aan het kijken voor een XP run
Je hebt gelijk, ik kan hem nu voor oktober ook niet meer vinden voor die prijs. Ik ga nog wel even verder zoeken want die 25% korting is wel interessant.
Nadeel is dat er hooguit een paar 10tjes van de prijs af gaan. Het merendeel van de prijs betreft belastingen en hierover krijg je geen 25% korting helaas.
Het lijkt er sterk op dat de overname door Lufthansa binnenkort groen licht krijgt. Volgens meerdere bronnen van Reuters is het laatste voorstel positief ontvangen en wordt uiterlijk 4 juli het besluit gepubliceerd. Daarna wordt het afwachten wat dat voor het Skyteam lidmaatschap gaat betekenen...
Hopelijk pas begin volgend jaar ofzo. Net als dat SAS nog een jaar in de Star Alliance heeft gezeten voordat ze per 1/9 naar skyteam gaan. Kunnen we eerst in zuid europa nog wat goedkope XP’s scoren en daarna in Noord Europa
Zuid Europa heeft mijn voorkeur, lekker eten, mooi weer, vrolijke mensen en een stukje goedkoper dan Noord Europa .
Gister gevlogen met ITA (AMS-LIN-BDS) en de miles en XP staan er al op. Had ze niet zo snel verwacht te krijgen. Hoe vullen jullie het Flying Blue nummer in, als Air France of als KLM? Ik had het maar als KLM gedaan.
Ik heb niet eerder geboekt met ITA. Maakt het nog uit welke Business class tickets geboekt worden, of verdienen Business Classic tarieven ook gewoon XP’s?
Zolang de boekingsklasse in het lijstje van FB staat verdien je XP/Miles. Business Classic is meestal I bookingsclass en die verdiend miles/XP.
Gisteren ook nog maar een keer geboekt. Ticket is inderdaad I bookings class. BC voor zelfde prijs als Economy volgens Google flights .
Voor de terugreis zondag (Bari-Rome) en maandag in de mooie business stoelen (Rome-Schiphol) heb ik ook al de Miles en XP automatisch bijgeschreven gekregen. De vlucht van zondag stond op maandag in mijn account en de vlucht van maandag staat nu net in mijn account. Bij mij worden de ITA vluchten gelukkig snel bijgeschreven. Hopelijk gaat het bij de rest inmiddels ook snel? Ik heb weer KL gebruikt en niet AF. En, nog maar 1 XP verwijdert van Gold! Die haal ik in augustus. Voor het eerste dat ik dan Skyteam Elite Plus heb. En zo business vliegen smaakt zeker naar meer
De overname door Lufthansa is goedgekeurd . Ben benieuwd hoe lang we nog zo goedkoop XP’s kunnen behalen met ITA. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...ssel-keurt-deal-lufthansa-met-ita-nu-wel-goed