Ik heb onderstaande vlucht gevonden in ITA, maar kan hem via geen een OTA noch de Emirates website boeken. Krijgt iemand hem tevoorschijn? Of heeft dit te maken met seat availability?
Zo'n vermoeden had ik al. Op zich geen hele goede fare, maar een vriend moet rond die data reizen naar BKK. Dus wellicht kan jij nog wat toveren?
Ik kan morgen wel even voor je kijken, maar verwacht geen wonderen. Tijdens schoolvakanties liggen de prijzen sowieso hoger. Al gekeken bij Etihad?
Helemaal top! Heb zelf ook al flink zitten stoeien, maar de periode rond Kerstmis is inderdaad erg duur. Ik had al gekeken bij Etihad, maar die zijn relatief duur. Goedkoopste wat ik nu heb is €820 BRU-BKK vv met 9W (boeken via link Google Flights, bij direct boeken €930+) en €831 AMS-AMM-BKK-AMM-FRA met RJ. Is toch al een grove €100-€150 er af. Ondanks de moeilijke periode moet het vast nog goedkoper kunnen, al denk ik dat mijn kunde dat momenteel nog niet toe laat Departure: 19/20/21 december Return: (6)/7/8 jan Zowel BKK als SGN volstaan. OJ kan ook, alleen dan wel op de heenweg naar SGN. Vertrek kan van alle luchthavens die niet verder liggen dan FRA. Sorry, hele waslijst aan eisen
Etihad Airways naar BKK, maar terug via DEL en AUH voor €811. Het is bij Airline-Direct, heb mijn twijfels over de OTA. 20/12 - 07/01. TripAir en Supersaver bieden deze voor iets meer ook aan. Voor de rest zie ik ook 9W voorbij komen.
Volgensmij is Airline-Direct wel betrouwbaar, aangezien deze vaak op Kayak en andere websites wordt genoemd. Hoe heb je deze gevonden? Ik krijg hem niet tevoorschijn, moet je de segmenten apart invullen? Bedankt voor de moeite!!
Etihad is trouwens vanaf Brussel. Bij Kayak doodleuk de datum ingevuld. Airline-Direct kan je vinden via Kayak.de en TripAir en Supersaver via Kayak.nl
Ik heb ergens een ticket gevonden met onderstaande fare rules Maar begrijp niet helemaal wat dit nou precies betekent: ik kan een onbeperkt aantal transfers inbouwen zowel heen als terug, maar 'fare break sectors' zijn niet toegestaan tenzij ze embedded zijn? Kan iemand uitleggen wat dit betekent en ook hoe ik kan zorgen dat ik op basis van deze fare een ticket samen kan stellen met een aantal extra stopovers?
Een surface sector is een sector die niet by air wordt uitgevoerd. Voorbeeld: AMS-HKG/PVG-AMS bij deze open Jaw is HKG-PVG de surface sector.
Ah op die manier. Dan is dit dus een super mooie fare om leuke itineraries mee te bouwen gezien er 2 international stopovers permitted zijn met meer vluchtnummers permitted dan prohibited en eventueel binnen Frankrijk voor 40 euro nog unlimited extra transfers by train toe kan voegen. Als ik met deze fare een C2-C5-C3 en v.v. itini zou kunnen constructen kan ik heel wat zien en heel wat miles verdienen -- let the puzzling begin.
Wordt jij de @Lionell van het SkyTeam? Magische grens van de 1,0cpm en jij drinkt gratis tijdens de IVV anniversary
Ik ben op zoek naar een vlucht AMS-SJO rond 26 december. Eventuel retour. Hoe meer layovers hoe beter maar uit eindelijk gaat het mij vooral om de prijs. Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het graag.
Met ST of maakt het niet uit? En wanneer zou de return moeten zijn? Of ga je die sowieso niet vliegen? Ga je wel vliegen, dan ook terug veel layovers
Mijn voorkeur is ST of OW maar uit eindelijk gaat het mij vooral om de prijs. De return wil ik rond 9 januari waarbij ongeveer ~3 dagen verschil tussen mag zitten. Layovers vooral vanwege de segmenten (in geval van ST) ik heb ook nog FB miles en amex rewards die ik kan gebruiken maar rond die periode vind ik ze niet interessant om te gebruiken. Bijvoorbeeld ams-sjo voor 70.000 FB punten in economy
Lastige periode.... De basefare voor de heenvlucht is echt bizar duur. Ik puzzel even verder maar die air canada fare van 600-700 euro is de goedkoopste die ik kan vinden...
Als je eenmaal door begint te krijgen hoe je die puzzels in elkaar kan steken, dan gaat er een wereld open