Met plezier kunnen we jullie met mededelen dat met directe ingang
@Lionell ,
@TheoS ,
@high_class ,
@FlyRicky en
@Flying doc de nieuw opgerichte functie van Captains van het forum zullen gaan vervullen. De eerste twee uit de vaste bloggersgroep van insideflyer.nl en de anderen uit de forumcommunity. Wij proberen allereerst om het forum overzichtelijk en goed lopend te houden en daarnaast het verlenen van service aan nieuwe en oude leden.
Onze missie is om een positieve, constructieve en ontspannen sfeer te creëren in lijn met de gebruikers van het forum. Voor jullie zal
@Flying doc het eerste aanspreekpunt zijn voor alle vragen, klachten of opmerkingen en deze doorsturen naar de aangewezen expert.
Deze taak kunnen wij niet zonder jullie dus kom alsjeblieft met alle op- of aanmerkingen hier of in een PM. Het forum is door en voor alle InsideFlyer leden!
Wij proberen alle topics mee te lezen en hierop te reageren. Censuur wordt niet getolereerd zolang de comments in lijn zijn met de algemene voorwaarden.
Voor de front page zijn wij hartstikke blij mede te kunnen delen dat jullie kunnen blijven rekenen op posts van
@Jan van Putten ,
@Ready2Board ,
@Brunoweilo ,
@TheoS ,
@Lionell ,
@Innersoul ,
@TheFlyingDutchboy en
@flyerbe ! De laatste dagen hebben jullie wellicht al gemerkt dat de eerste nieuwe posts de front page hebben bereikt. We hopen dit de komende maanden samen met het hele team uit te breiden met nieuwe onderwerpen, gast bloggers en leuke samenwerkingen.
Door deze combinatie van oude crew en trouwe leden hopen we onze community het vertrouwen terug te geven om samen InsideFlyer verder uit te breiden.
Om deze veranderingen een klein zetje in de rug te geven willen we op korte termijn een borrel aankondigen. De exacte locatie in Amsterdam word later bekend gemaakt, maar het bier zal in ieder geval gratis zijn! Met deze borrel willen we iedereen de kans geven om elkaar ook in levende lijve te ontmoeten en ervaringen, tips en trucs uit te wisselen. Wij hopen dat zoveel mogelijk van zowel onze frequent als minder frequent InsideFlyers aanwezig kunnen zijn. We gaan ervan uit dat het minstens net zo’n succes wordt als de rebranding borrel afgelopen najaar.
Naast de borrel zullen we ook een apart, kleiner, event organiseren op 16 Maart in Amsterdam. Tijdens dit besloten round table dinner willen we graag 20 tot 25 mensen ontvangen om in een iets intiemere setting feedback te kunnen krijgen over wat jullie van IF verwachten. Inschrijving volgt later op een first come, first served basis.
Klik om te vergroten...