Gefeliciteerd! We gaan ervoor zorgen dat de prijs die je gewonnen hebt zo snel mogelijk jouw kant op komt!
Ik wacht nog op info uit de VS betreffende de winnaars van dagen 23 en 24. Met andere woorden, de winnaar van onze hoofdprijs is nog niet bekend.
De portemonnee is keurig nog voor de kerst afgeleverd Wat een mooi ding! Deze is echt niet voor dagelijks gebruik hoor, daar is hij veel te mooi voor. Nogmaals bedankt AeroMexico! En Lionell ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en een prachtig 2017.
Geweldig Lionell, ik heb dus toch een prijs gewonnen. Zag net de mail dat ik het Hilton Be My Guest certificaat heb gewonnen.
De winnaar van de Luxury Travel Diary voucher zou deze gisteren per e-mail moeten hebben ontvangen. Veel plezier ermee!
Er zijn nog redelijk wat mensen die op hun prijzen aan het wachten zijn. Ik ben hier volop mee bezig. Ik heb de taak op me genomen (zeg maar Chinese vrijwilliger) om alle prijzen van alle Europese InsideFlyer websites af te handelen. Hier kruipt dus redelijk wat tijd in. Excuus voor de vertraging!
De Hyatt punten worden momenteel verwerkt, heb contact gehad met de CEO en alles wordt geregeld de komende dagen. Qua Hilton vouchers ben ik wachtende op een update. Met de andere prijzen ben ik momenteel ook aan de slag.